مقاله انگیزه‌های حمایت هواداران باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله انگیزه‌های حمایت هواداران باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله انگیزه‌های حمایت هواداران باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله انگیزه‌های حمایت هواداران باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله انگیزه‌های حمایت هواداران باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران :

تعداد صفحات :۲۴

رقابت‌های فوتبال در ایران هر هفته گروه زیادی از هواداران را به ورزشگاه‌ها و محل برگزاری مسابقات می‌کشاند؛ از این‌رو هدف تحقیق حاضر، بررسی و مقایس خرده‌مقیاس‌های انگیز حمایتی هواداران لیگ برتر فوتبال ایران است. روش پژوهش، توصیفی و از نوع مطالعات پیمایشی است. جامع آماری را کلی هواداران فوتبال لیگ برتر تشکیل می‌دادند که به‌علت محدودیت تحقیق از میان ۱۸ تیم لیگ برتر و بر اساس توزیع منطقه‌ی جغرافیایی، ۸ تیم انتخاب شدند و پرسشنام تحقیق در اختیار آن‌ها قرار گرفت که در مجموع پاسخ‌های ۴۰۵ آزمودنی تجزیه و تحلیل شدند. ابزار پژوهش پرسشنام انگیز حمایتی هواداران جالای (۲۰۰۸) بود که پس از ترجمه به زبان فارسی و مطابقت با زبان مبدأ برای داوری و تأیید روایی در اختیار استادان مدیریت ورزشی قرار داده شد. اعتبار پرسشنامه نیز از طریق آلفای کرونباخ ۷۲ درصد به‌دست آمد. از روش تحلیل عاملی برای تأیید روایی پرسشنامه و تعیین خرده‌مقیاس‌های انگیزشی، آزمون تحلیل واریانس یک‌طرفه برای تعیین تفاوت بین تیم‌ها در عامل‌های انگیز حمایتی و آزمون فریدمن برای رتبه‌بندی مهم‌ترین شاخص‌های حمایتی هواداران استفاده شد. نتایج نشان داد در مجموع شش عامل وفاداری تیمی، غرور اجتماعی، هویت تیمی، لذت سرگرمی، تعامل اجتماعی و ادراک بیرونی تیم به­عنوان خرده‌مقیاس‌های انگیزشی هواداران سبب حضور و حمایت آن‌ها می‌شود. ضمناً، عامل وفاداری تیمی مهم‌ترین انگیزه حضور و حمایت هواداران است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.