مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر توسع? بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر توسع? بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر توسع? بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر توسع? بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر توسع? بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران :

تعداد صفحات :۲۷

هدف از انجام پژوهش حاضر، شناسایی عوامل مؤثر بر توسع بازاریابی ورزشی دانشگاهی کشور بود. این پژوهش از نوع مطالعات هم‌بستگی بوده و به‌لحاظ هدف کاربردی می‌باشد. جامع آماری پژوهش متشکل از پنج گروه شامل: هیأت رئیس سابق و فعلی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، رؤسای هیأت‌های استانی و کارشناسان و کارکنان فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی، مدیران و کارشناسان ادارات کل تربیت‌بدنی پنج بخش دانشگاهی و مدیران تربیت‌بدنی دانشگاه‌های بخش‌های آموزش عالی کشور (اعم از دانشگاه‌های دولتی، آزاد، پیام‌‌نور، علمی ـ کاربردی، بهداشت و درمان و علوم پزشکی) و جمعی از اعضای هیأت علمی بود. . شایان‌ذکر است که با توجه به محدود‌بودن جامع آماری، از روش نمونه‌گیری کل‌شمار استفاده شد. . نتایج نشان می‌دهد که کلیت مدل تحلیل عاملی تأییدی، از برازش مناسبی برخوردار است. همچنین، مشخص می‌شود که به‌ترتیب اولویت‌بندی معنادار متغیرهای قابلیت مدیریت، قابلیت کارکنان بازاریابی، استراتژی بازاریابی، سیستم اطلاعات بازاریابی، واحد بازاریابی و قابلیت نشان‌سازی، بر قابلیت بازاریابی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی جمهوری اسلامی ایران اثرگذار می‌باشد. علاوه‌براین، قابلیت بازاریابی، دارای تأثیر مثبت و معناداری بر عملکرد بازاریابی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد. با توجه به نتایج به‌دست‌آمده‌، به‌نظر می‌رسد که ورزش دانشگاهی کشور می‌تواند با انجام فعالیت‌های بازاریابی، خود را از بودجه عمومی دولت جدا نماید و با برگزاری لیگ‌های منظم و با‌کیفیت در رشته‌های مختلف و نیز جذب حامیان مالی، موجبات درآمدزایی بیشتر برای بخش‌های مختلف دانشگاهی کشور را فراهم آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.