مقاله عوامل و چالشهای درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله عوامل و چالشهای درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عوامل و چالشهای درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل و چالشهای درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله عوامل و چالشهای درونی مدیریت برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران :
تعداد صفحات :۲۴
باشگاههای فوتبال ایران و سازمان لیگ فوتبال بهمنظور جذب و حفظ هواداران و درآمدزایی بیشتر، باید از طرق مختلف خود را به برندی معتبر تبدیل کنند تا هم مورد توجه عموم و رسانهها باشند و هم برای بنگاههای اقتصادی و تجاری جذابیت داشته باشند. جذبکردن هواداران بیشتر و افزایش وفاداری آنها، همگی به مدیریت صحیح برند مربوط میباشد. هدف اصلی این پژوهش، شناسایی عوامل و چالشهای داخلی مؤثر بر برند باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران و ارائ مدل میباشد؛ ابزار پژوهش مصاحبه بود که بر اساس اروش نمونه گیری گلوله برفی ۲۲ مصاحبه کیفی انجام گردید. یافته های پژوهش از طریق روش تحلیل کیفی داده بنیان مورد تحلیل قرار گرفتند. یافتهها بیانگر وجود ۷۰ نشان مؤثر در برندینگ داخلی باشگاههای فوتبال است. این نشانها در ۱۶ مفهوم طبقهبندی شدهاند و شامل موارد زیر میباشند: فرهنگ، ارتباطات، برندسازی، بازاریابی، مسائل مالی، مسائل حقوقی، مدیریت، برنامهریزی، نیروی انسانی، ذات باشگاههای ورزشی، کانون هواداران، خصوصیات فوتبال، امکانات، باشگاه، رسانه و ساختار. درنهایت، مدل پژوهش با ۵ مقول اصلی شامل: ذات فوتبال، فلسف باشگاه، عملکرد، بازاریابی و تطبیق تدوین گردید. با توجه به یافتههای پژوهش، راهبردهای اجرایی ارانه میگردد که میتواند راهگشای مدیران باشگاهها درخصوص توسع برند باشگاه باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.