مقاله تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسع? هواداران باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسع? هواداران باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسع? هواداران باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسع? هواداران باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسع? هواداران باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران :

تعداد صفحات :۲۹

هدف پژوهش حاضر، مقاله تحلیل عاملی موانع بازاریابی جذب و توسع? هواداران باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران است. روش پژوهش، توصیفی و از نوع پیمایشی است. با توجه به ماهیت پژوهش، کلی مدیران عامل و هیئت­ مدیر باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال (۹۰ نفر)، کارشناسان فوتبال (۱۵۰ نفر) و برخی از استادان مدیریت ورزشی دانشگاه‌های کشور (۱۲۰ نفر) که با موضوع پژوهش آشنایی کافی داشتند، جامع آماری پژوهش را تشکیل می­ دادند. با استناد به جدول حجم نمون مورگان، در گروه مدیران باشگاهی (۶۳ نفر)، اعضای هیئت علمی دانشگاه (۶۰ نفر) و کارشناسان فوتبال (۹۸ نفر)، به­عنوان نمون آماری انتخاب شدند. ابزار اندازه گیری اولیه بر اساس مطالع مبانی نظری و پیشین پژوهش طراحی شد که پس از اظهار نظر ۱۵ نفر از استادان دانشگاه و کارشناسان فوتبال، تعدیل شد. سپس، برای تعیین روایی سازه از روش آماری تحلیل عامل اکتشافی استفاده شد. مقدار معیار کایزر، مایر، الکین برای تعیین کفایت انداز نمونه برابر ۷۱۸/۰ و سطح معنی­داری آزمون کرویت بارتلت برای بیان همبستگی بین متغیرها ۰۰۱/۰ بود. همچنین ضریب آلفای کرونباخ آن در مطالع راهنما ۸۳۸/۰ به­دست آمد. یافته‌ها نشان می­دهد هفت عامل مدیریت روابط عمومی، مکان، قیمت­ گذاری، کانال‌های توزیع، قدرت‌های فراسازمانی، محصول و مدیریت کیفیت و فرآیند به­عنوان موانع مهم جذب و توسع هواداران قابل شناسایی­اند. این عوامل در مجموع ۵۶/۴۹ درصد واریانس موانع بازاریابی جذب و توسع هواداران را تبیین می­کنند. بنا بر نتایج آزمون فریدمن، اولویت‌های موانع بر اساس میانگین رتبه به­ترتیب عبارت­اند از: محصول (۱۶/۴)، مکان (۰۹/۴)، قدرت‌های بازار (۰۱/۴)، قیمت­ گذاری (۸۴/۳)، روابط عمومی (۷۲/۳)، فرآیند (۶۸/۳) و کانال توزیع (۲۶/۳). توصیه می‌شود مدیران بازاریابی سطوح مختلف فوتبال ایران با در نظر گرفتن عوامل شناسایی­شده و اولویت­ بندی آن‌ها برنامه­ ریزی مؤثری برای جذب و توسع هواداران صنعت فوتبال ایران داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.