مقاله مدل ساختاری بیانگیزگی دانشآموزان در فعالیتهای تربیتبدنی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدل ساختاری بیانگیزگی دانشآموزان در فعالیتهای تربیتبدنی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدل ساختاری بیانگیزگی دانشآموزان در فعالیتهای تربیتبدنی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل ساختاری بیانگیزگی دانشآموزان در فعالیتهای تربیتبدنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدل ساختاری بیانگیزگی دانشآموزان در فعالیتهای تربیتبدنی :
تعداد صفحات :۲۹
هدف از این پژوهش، ارائهی مدلی از بیانگیزگی دانشآموزان در فعالیتهای تربیتبدنی بر اساس ساختار چهاربعدی بیانگیزگی بود. این پژوهش از نوع توصیفی – همبستگی بوده و بهشکل میدانی انجام شدهاست. به این منظور، ۳۸۱ دانشآموز مقطع متوسطهی شهرستان بوکان به روش تصادفی، خوشهای، چند مرحلهای بهعنوان نمونههای آماری انتخاب شدند و پرسشنامهی بیانگیزگی در تربیتبدنی (AI-PE) شن و همکاران با پایایی =۰.۸۱α را پاسخ دادند. دادهها با استفاده از مدل معادلهی ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که جذابنبودن و ارزشمندنبودن فعالیتهای تربیتبدنی با تلاش ناکافی دانشآموزان رابطهی مثبت و معنادار دارند (بهترتیب؛ r=0.560، P=0.002؛ r=0.662 ، P=0.001) و تلاش ناکافی با اعتقاد به کمبود توانایی رابطهی مثبت و معنادار دارد (r=0.668 ، P=0.000). ضرایب مسیر استانداردشده در مدل برازششده نشان داد که جذابنبودن و ارزشمندنبودن فعالیتهای تربیتبدنی بهترتیب به میزان ۲۷/۰ و ۶۱/۰ بر تلاش ناکافی دانشآموزان اثرگذار هستند. همچنین، تلاش ناکافی بهمیزان ۸۹/۰ بر اعتقاد به کمبود توانایی تأثیرگذار است. ممکن است دانشآموزان به دلایل مختلفی در فعالیتهای تربیتبدنی بیانگیزه شوند. پس، باید ماهیت چندبعدی بیانگیزگی در تربیتبدنی شناسایی و در طول تدریس و یادگیری مورد توجه قرار گیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.