مقاله تاثیر فواصل زمانی مختلف تمرین آسایی بر تحکیم مبتنی بر ثبات و ارتقاء حافظه آشکار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تاثیر فواصل زمانی مختلف تمرین آسایی بر تحکیم مبتنی بر ثبات و ارتقاء حافظه آشکار دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تاثیر فواصل زمانی مختلف تمرین آسایی بر تحکیم مبتنی بر ثبات و ارتقاء حافظه آشکار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر فواصل زمانی مختلف تمرین آسایی بر تحکیم مبتنی بر ثبات و ارتقاء حافظه آشکار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تاثیر فواصل زمانی مختلف تمرین آسایی بر تحکیم مبتنی بر ثبات و ارتقاء حافظه آشکار :
تعداد صفحات :۲۷
هدف از پژوهش حاضر، بررسی تأثیر فواصل زمانی مختلف تمرینآسایی بر تحکیم مبتنی بر ثبات و ارتقای حافظه آشکار میباشد. نمون آماری پژوهش حاضر در سه گروه حافظه آشکار حرکتی (گروههای ارتقای با فاصله۲ساعت، تداخل با فاصله۲ساعت + آزمون یادداری با فاصلh 2 و تداخل بافاصله ۲ ساعت + آزمون یادداری فوری)، سه گروه حافظه آشکار (گروههای ۱۲ ساعت ارتقا، تداخل تأخیری با فاصله h12+ اجرای آزمون یادداری فوری و تداخل تأخیری h12+ اجرای آزمون یادداری با فاصلh 12)، و سه گروه حافظه آشکار حرکتی (گروههای ۴۸ساعت ارتقا، تداخل تأخیری با فاصله h48+ اجرای آزمون یادداری فوری و تداخل تأخیری h48+ آزمون یادداری با فاصلهh 48) تقسیم شدند. این پژوهش شامل مراحل اکتساب و یادداری بود و تکالیف زمان واکنش زنجیرهای متناوب و زمان واکنش دو انتخابی بینایی مورد استفاده قرار گرفت. در فاز اول مطالعه، تحکیم مبتنی بر ارتقا و در فاز دوم، تحکیم مبتنی بر ثبات بررسی شد. نتایج فاز اول برای گروههای ارتقای دو ، ارتقای ۱۲ و ارتقای ۴۸ ساعت نشان داد تحکیم مبتنی بر ارتقا برای گروه حافظه آشکار ۴۸ ساعت ارتقا رخ داده است. نتایج فاز دوم نیز نشان داد در هر سه گروه حافظه با فاصله تمرین آسایی ۴۸ ساعت، گروههای تداخل تأخیری با فاصله h12 + اجرای آزمون یادداری فوری و تداخل تاخیریh 12+ آزمون یادداری با فاصلهh 12 اثر تحکیم مبتنی بر ثبات رخ داده و در گروههای حافظه با فاصله تمرین آسایی دو ساعت (تداخل بعد از دو ساعت + آزمون یادداری با فاصله دو ساعت و تداخل بعد از دو ساعت + آزمون یادداری فوری) اثر تداخل پسگستر ایجاد شده است. همچنین، یافتهها نشان داند حافظه مربوط به تکلیف، بعد از یادگیری مهارت و در مرحل استراحت، ثبات، ارتقا و تحکیم مییابد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.