مقاله تأثیر یک دوره تمرینات ادراکی – حرکتی منتخب بر توجه دیداری و شنیداری کودکان مبتلا به کمبود توجه همراه با بیشفعالی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر یک دوره تمرینات ادراکی – حرکتی منتخب بر توجه دیداری و شنیداری کودکان مبتلا به کمبود توجه همراه با بیشفعالی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر یک دوره تمرینات ادراکی – حرکتی منتخب بر توجه دیداری و شنیداری کودکان مبتلا به کمبود توجه همراه با بیشفعالی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر یک دوره تمرینات ادراکی – حرکتی منتخب بر توجه دیداری و شنیداری کودکان مبتلا به کمبود توجه همراه با بیشفعالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر یک دوره تمرینات ادراکی – حرکتی منتخب بر توجه دیداری و شنیداری کودکان مبتلا به کمبود توجه همراه با بیشفعالی :
تعداد صفحات :۲۴
این پژوهش با هدف بررسی اثربخشی تمرینات ادراکی – حرکتی منتخب بر توجه دیداری و شنیداری کودکان مبتلا به ADHDصورت گرفت. در این پژوهش۲۰ دانشآموز پسر ۹ تا ۱۱ ساله از مدارس ابتدایی شهر کرج بهکمک پرسشنامهی علائم مرضی کودک-۴ (CSI-4) و براساس ملاکهای تشخیصی DSM-IV بهعنوان آزمودنی انتخاب شدند و بهطور تصادفی در ۲ گروه (مداخله و کنترل) قرار گرفتند. گروه مداخله (۱۰=n)، تمرینات ادارکی – حرکتی تدوین شده دریافت کردند. مدت زمان مداخله 10 جلسهی یک ساعته بود. گروه کنترل (۱۰=n) هیچگونه مداخلهای دریافت نکرد. آزمودنیها قبل و بعد از مداخله بوسیلهی آزمون عملکرد پیوسته ارزیابی شدند. روش آماری مورد استفاده برای تحلیل یافتهها، آزمون تحلیل واریانس چندمتغیره بود. نتایج نشان داد که تمرینات حرکتیدر مقایسه با گروه کنترل توانستند در حد معناداری کمبود توجه دیداری و شنیداری کودکان مبتلا به ADHD را کاهش دهند (۰.۰۵>P)؛پس میتوان گفت که عملکرد توجه کودکان مبتلا به ADHD به کمک تمرینات ادراکی – حرکتی بهبود مییابد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.