مقاله رابطه بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکتها (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی-صنعتی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکتها (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی-صنعتی) دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکتها (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی-صنعتی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکتها (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی-صنعتی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه بین فلسفه بازاریابی و عملکرد شرکتها (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی-صنعتی) :
تعداد صفحات :۳۲
فلسفه بازاریابی جهت حرکت سازمانها و شرکتها در راستای برآوردن نیازهای مشتریان و کسب سود را مشخص میکند. موفقیت استراتژیهای هر شرکت میتواند در عملکرد آن شرکت منعکس گردد و عملکرد شرکت نیز را میتوان بر حسب میزان خلق ارزش برای بخش های مختلف بازار مورد ارزیابی قرار داد. در این تحقیق رابطه بین فلسفه بازاریابی و عملکرد در شرکتهای تولیدی- صنعتی مورد بررسی قرار گرفت. تحقیق حاضر بر حسب هدف، از نوع تحقیقات کاربردی و از نظر روش انجام، تحقیقی توصیفی است. برای جمعآوری اطلاعات از پرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است. پرسشنامهها با استفاده از روش نمونهگیری در دسترس در بین ۱۲۷ شرکت فعال تولیدی و در بین کارکنان بخشهای مختلف بازاریابی و فروش، مالی و اداری، تولید و عملیات توزیع شد. یافتهها حاکی از آن است که بین فلسفههای محصول و بازاریابی اجتماعی با عملکرد مالی و غیرمالی رابطه معنیداری وجود دارد. همچنین بین فلسفه بازاریابی و عملکرد مالی نیز رابطه معنیداری وجود دارد. اما بین فسلفههای تولید و فروش و فلسفه بازاریابی و عملکرد غیرمالی نیز رابطه معنیداری وجود ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.