مقاله چارچوبی برای تعیین استراتژیهای تبلیغات تلویزیونی در بانکداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله چارچوبی برای تعیین استراتژیهای تبلیغات تلویزیونی در بانکداری دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله چارچوبی برای تعیین استراتژیهای تبلیغات تلویزیونی در بانکداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چارچوبی برای تعیین استراتژیهای تبلیغات تلویزیونی در بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله چارچوبی برای تعیین استراتژیهای تبلیغات تلویزیونی در بانکداری :
تعداد صفحات :۳۷
موفقیت فعالیتهای بازاریابی بهشدت وابسته به تبلیغات است. بنابراین شناسایی استراتژیهای تبلیغاتی خصوصاً در بانکها برای ارائهی تبلیغات اثربخش بسیار حائز اهمیت می باشد. با وجود این اهمیت، در حال حاضرچارچوب نوینی یافته ای برای تبیین استراتژیهای تبلیغاتی مخصوص بانک وجود ندارد. این مطالعه با بررسی شکاف تئوریک در مطالعات دانشگاهی و توسعه چارچوبی نظام مند برای تدوین استراتژی های تبلیغات تلویزیونی انجام شده است. در این پژوهش با رویکرد کیفی و با استفاده از روش نظریه برخاسته از دادهها و نرمافزار Nvivo8 استراتژیهای تبلیغات تلویزیونی در سه سطح تبلیغات منحصربهفردسازی، تبلیغات اطلاعاتی و تبلیغات انتقالی ارائه شده است. در محورهای تبلیغات {منحصربهفرد، اطلاعاتی و انتقالی} به ترتیب {خلاقیت و نوآوری در تبلیغات، معرفی محصول یا خدمت و ترغیب مخاطبین به سپردهگذاری} در بانک انصار دارای اولویت میباشند. همچنین نتیجه گرفته می شود که می بایست شرایط علی، زمینهای و مداخله گرا در چارچوب اجرایی آگهی تبلیغات بانک انصار مد نظر قرار گیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.