مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان :

تعداد صفحات :۲۴

امروزه با گسترش روز افزون صنایع خدماتی، موضوع بازاریابی رابطه مند برای حفظ و جذب مشتریان و برآورد نیازها و خواسته های آنها به مسئله مهمی برای سازمان ها از جمله بانکهای تجاری تبدیل شده است. تلاش های فراوان سازمان ها در این حوزه، شاهدی بر این ادعاست. رفتار شهروندی سازمانی به عنوان رفتار فرانقش می تواند امر بازاریابی رابطه مند را در سازمانها تسهیل نماید. برای بررسی این ادعا در تحقیق حاضر تلاش شده است تا رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد. برای این منظور تعداد ۳۲۰ نفر از کارکنان بانکهای تجاری استان اعم از بانکهای خصوصی و دولتی به عنوان نمونه آماری انتخاب شده است. با توجه به اینکه تحقیق از حاضر بر حسب هدف کاربردی و بر اساس شیوه گردآوری داده ها توصیفی از نوع همبستگی است از ابزار پرسشنامه برای گردآوری داده ها استفاده شده است. جهت تعین ارتباط بین متغیرها از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و برای تعین سهم هر یک از ابعاد رفتار شهروندی سازمانی و برآورد اثرات مستقیم و غیر مستقیم آن بر بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری از برازش مدل رگرسیونی و تحلیل مسیر بهره گرفته شده است. نتایج حاصل از مطالعه نشان می دهد رابطه معناداری بین ابعاد مختلف رفتار شهروندی سازمانی و بازاریابی رابطه مند در بانکهای تجاری استان کردستان وجود دارد. در این راستا وفاداری سازمانی ، اطاعت سازمانی و خود توسعه ای کارکنان بیشترین تاثیر را در تسهیل بازاریابی رابطه مند دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.