مقاله کیفیت محیط یادگیری دوره های کارآموزی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کیفیت محیط یادگیری دوره های کارآموزی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کیفیت محیط یادگیری دوره های کارآموزی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کیفیت محیط یادگیری دوره های کارآموزی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کیفیت محیط یادگیری دوره های کارآموزی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان :
تعداد صفحات :۲۱
محیط یادگیری شامل همه ی امکان های فیزیکی، روانی، عاطفی و عامل های فرهنگی – اجتماعی ای است که بر رشد و تعالی یادگیرنده دریک موسسه آموزشی تاثیر می گذارند. این پژوهش با هدف شناسایی عامل های مؤثر بر کیفیت محیط یادگیریدوره های کارآموزی از دیدگاه دانشجویان کارشناسی در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان انجام شد. روش تحقیق توصیفی بود. جامعه آماری پژوهش دانشجویان سال چهارم مقطع کارشناسی دانشگاه یاد شده به شمار ۲۳۵ تن بود. حجم نمونه آماری با استفاده از جدول مورگان ۱۴۵ نفر تعیین و به شیوه نمونه گیری طبقه ای متناسب با حجم طبقه گزینش شد. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه ی محقق ساخته بودکه روایی آن توسط گروهی از اعضاء هیئت علمی ترویج و آموزش کشاورزی تأیید شد و پایایی آن نیز با استفاده از آلفا کرونباخ (۹۶/۰=α) مورد تأیید قرار گرفت. نتایج نشان دادند که از دیدگاه پاسخگویان مؤلفه ی فرآیند دوره های کارآموزی کشاورزی درحد مطلوب، مؤلفه ی درونداد درحد نامطلوب و به طور کلی محیط یادگیری دوره کارآموزی به نسبت نامطلوب می باشد. با استفاده از تحلیل عاملی، متغیرهای مؤثر بر کیفیت محیط یادگیری دوره های کارآموزی در پنج عامل: شرایط و امکانات مرکز کارآموزی، عملکرد مربی دوره کارآموزی، تعامل دوسویه دانشگاه و مراکز دوره کارآموزی، محتوای آموزشی، و برنامه ریزی آموزشی دسته بندی شدند که از این میان، عامل شرایط و امکانات مرکز کارآموزی بیشترین واریانس را تبیین کرده و این پنج متغیر/ عامل ۱۷/۵۷ درصد از واریانس کل متغیرها را تبیین می کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.