مقاله تحلیل عامل های موثر برنگرش دانش آموختگان مرکز آموزش جهاد کشاورزی خراسان رضوی نسبت به مؤلفه های آموزشی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تحلیل عامل های موثر برنگرش دانش آموختگان مرکز آموزش جهاد کشاورزی خراسان رضوی نسبت به مؤلفه های آموزشی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل عامل های موثر برنگرش دانش آموختگان مرکز آموزش جهاد کشاورزی خراسان رضوی نسبت به مؤلفه های آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل عامل های موثر برنگرش دانش آموختگان مرکز آموزش جهاد کشاورزی خراسان رضوی نسبت به مؤلفه های آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل عامل های موثر برنگرش دانش آموختگان مرکز آموزش جهاد کشاورزی خراسان رضوی نسبت به مؤلفه های آموزشی :

تعداد صفحات :۱۶

نگرش دانشجویان یکی از مهم­ترین عامل­های انگیزشی است­که به تدریج درطول زمان تبدیل به هنجارمی شود. نگرش­ها نقش بسیار مهمی­در شکل­گیری رفتارها وزمینه­یابی اشتغال دانش­آموختگان دارند. هدف این پژوهش، بررسی نگرش دانش­آموختگان علمی­کاربردی­کشاورزی نسبت­به­مؤلفه­های­آموزشی وتعیین عامل­های تاثیرگذاربرآن است. جامعه­ی­آماری۴۷۰ تن­دانش­آموختگان­مرکزآموزش­جهادکشاورزی­خراسان رضوی درپایان سال تحصیلی۱۳۹۲-۱۳۹۱ بود. نوع تحقیق توصیفی وگذشته­نگر می­باشد. گردآوری داده­ها برپایه­ی پرسشنامه محقق­ساخته ،به صورت تمام شماری انجام گرفت. روایی پرسشنامه بانظرسنجی ازسه­تن ازمتخصصان موضوعی­وپایایی آن با استفاده ازضریب تتای ترتیبی(۸۶/.=)بررسی وتاییدشد. تحلیل عاملی مؤلفه­های­آموزشی،­درسه­حوزه­ی­شناختی(دانشی)،احساسی- عاطفی(بینشی)ومهارتی(رفتاری)انجام­شد. تحلیل متغیرهاوتعیین عامل­های تاثیرگذاربرنگرش با استفاده ازمدل رگرسیون پروبیت چندگانه صورت­گرفت. نتایج نشان دادندکه­نگرش­دانش­آموختگان زن بیشترازنوع نگرش تلفیقی وتاحدودی بینشی بوده و دانش­آموختگان مردنیزبیشتردارای­نگرش­رفتاری­اند.هم­چنین­استفاده­کنندگان­ازسهمیه­آزاددارای­نگرش­شناختی­ودانش­آموختگان دارای سن پایین­تربیش­تردارای نگرش احساسی- عاطفی بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.