مقاله اسیب شناسی تدریس زبان انگلیسی در گروههای فلسفه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اسیب شناسی تدریس زبان انگلیسی در گروههای فلسفه دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اسیب شناسی تدریس زبان انگلیسی در گروههای فلسفه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اسیب شناسی تدریس زبان انگلیسی در گروههای فلسفه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اسیب شناسی تدریس زبان انگلیسی در گروههای فلسفه :
تعداد صفحات:۲۹
چکیده:
لازمه تعامل و گفتگوی فرهنگ ها و تمدن ها، در نتیجه بهره گیری یک فرهنگ از فرهنگ دیگر اشنایی با زبان فرهنگ مقابل است قرن ها پیش که تمدن اسلامی در اوج قدرت خود بود غربی ها به فراگیری زبان عربی پرداختند و با ترجمه متون اسلامی با علوم و فلسفه مسلمانان اشنا شدند و همین امر یکی از عوامل پیشرفت آنان و خارج شدنشان از دوران عقب ماندگی و رکود بود در عصر حاضر که تمدن غربی از لحاظ علمی گوی سبقت را از تمدن اسلامی ربوده است ما باید همان کاری را انجا م دهیم که زمانی غربی ها انجام دادند یعنی با بهره گیری از ابزار زبان بکوشیم تا با علوم و فلسفه غربی اشنا شویم امروزه با بهره گیری یک زبان اروپایی به ویژه یکی از سه زبان انگلیسی، فرانسوی و المانی برای موفقیت در هر رشته دانشگاهی یک شرط اساسی است منظور از موفقیت صرفا اخذ مدرک نیست زیرا دانشجویان بسیاری را می بینیم که بدون آنکه زبان را به خوبی اموخته باشند فارغ التحصیل شده اند بلکه منظور از ان کسب علوم و معارف جدید و افزودن آن به خزانه علمی کشور و از این طریق برداشتن گام درجهت ارتقای علمی آن است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.