مقاله بررسی رابطه سبک های یادگیری، ساختار هدف های ادراک شده کلاس و هوش معنوی با پیشرفت تحصیلی به منظور مدیریت نوین کلاس در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی رابطه سبک های یادگیری، ساختار هدف های ادراک شده کلاس و هوش معنوی با پیشرفت تحصیلی به منظور مدیریت نوین کلاس در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه سبک های یادگیری، ساختار هدف های ادراک شده کلاس و هوش معنوی با پیشرفت تحصیلی به منظور مدیریت نوین کلاس در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه سبک های یادگیری، ساختار هدف های ادراک شده کلاس و هوش معنوی با پیشرفت تحصیلی به منظور مدیریت نوین کلاس در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه سبک های یادگیری، ساختار هدف های ادراک شده کلاس و هوش معنوی با پیشرفت تحصیلی به منظور مدیریت نوین کلاس در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی :

تعداد صفحات :۲۴

امروزه در روش‏های نوین مدیریت به ویژگی ها و تفاوت‏های فردی یادگیرندگان توجه میشود. از مهمترین آنها می توان به سبک های یادگیری، ساختار هدف های ادراک شده و هوش معنوی اشاره کرد. این پژوهش با هدف بررسی روابط سبک های یادگیری (تجربه عینی، مشاهده تأملی، مفهوم سازی انتزاعی و آزمایشگری فعال)، ساختار هدف های ادراک شده کلاس (ساختار هدف های تبحری، عملکردگرا و اجتناب از عملکرد) و هوش معنوی با پیشرفت تحصیلی به منظور مدیریت نوین کلاس انجام شد. جامعه آماری شامل همه دانشجویان رشته های زبان انگلیسی، آموزش ابتدایی و مطالعه خانواده دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد بودند. برای انجام دادن این پژوهش ۱۸۰ دانشجو (۱۱۷ دختر و ۶۳ پسر) به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. همه آنها پرسش نامه سبک های یادگیری (کلب۱، ۱۹۸۵)، پرسش نامه ساختار هدف های ادراک شده کلاس (میگلی۲ و همکاران، ۱۹۹۷) و پرسشنامه هوش معنوی (عبداله زاده و همکاران، ۱۳۸۸) را تکمیل کردند. یافته ها نشان داد که میان مشاهده تأملی، مفهوم سازی انتزاعی، ساختار هدف تبحری کلاس و هوش معنوی با پیشرفت تحصیلی رابطه مثبت و معنادار و میان تجربه عینی با پیشرفت تحصیلی رابطه منفی و معنادار داشتند. مفهوم سازی انتزاعی، تجربه عینی و هوش معنوی در یک مدل توانستند ۲۶ درصد از واریانس پیشرفت تحصیلی را پیش بینی کنند و نیز سهم مفهوم سازی انتزاعی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی بیش از سایر متغیرها بود. بنابراین برای مدیریت بهتر کلاس و افزایش پیشرفت تحصیلی نخست باید به آموزش مفهوم سازی، سپس به آموزش تجربه عینی و در نهایت به هوش معنوی دانشجویان تاکید کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.