مقاله استانداردسازی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا- نوجوان (MMPI-ARF) در دانشآموزان مدارس راهنمایی شهرستان آققلا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله استانداردسازی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا- نوجوان (MMPI-ARF) در دانشآموزان مدارس راهنمایی شهرستان آققلا دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله استانداردسازی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا- نوجوان (MMPI-ARF) در دانشآموزان مدارس راهنمایی شهرستان آققلا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استانداردسازی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا- نوجوان (MMPI-ARF) در دانشآموزان مدارس راهنمایی شهرستان آققلا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله استانداردسازی فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا- نوجوان (MMPI-ARF) در دانشآموزان مدارس راهنمایی شهرستان آققلا :
تعداد صفحات :۲۵
این تحقیق به «استانداردسازیMMPI-ARFفرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندمحوری مینهسوتا- نوجوان در دانشآموزان مدارس راهنمایی شهرستان آققلا» پرداخته است. سؤال اصلی تحقیق این است که آیا فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا نوجوان (MMPI-ARF) در دانشآموزان مدارس راهنمایی شهرستان آق قلا دارای ویژگیهای روانسنجی مطلوب است؟ روش تحقیق در حیطه تحقیقات روششناختی با تأکید بر روانسنجی قرار میگیرد. جامعهآماری تمامی دانشآموزان مدارس راهنمایی شهرستان آققلا به تعداد ۳۲۳۹ نفر (۱۰۵۶ نفر دانشآموز دختر، ۱۶۹۹ نفر دانشآموز پسر و ۳۴ نفر دانشآموز مدرسه غیرانتفاعی پسر) هستند، که تعداد ۱۰۰ نفر با روش نمونهگیری در دسترس، بهعنوان حجم نمونه انتخاب شدند. ابزار مورد استفاده در این پژوهش فرم بازسازی شده شخصیتی چندوجهی مینهسوتا- نوجوان (MMPI-ARF) است که دارای روایی و اعتبار مطلوبی است. به منظور تعیین ضریب اعتبار پرسشنامه با تأکید بر تجانس درونی سؤالها از دو روش آلفای کرانباخ و روش آزمون- بازآزمون در راستای بررسی ضریب ثبات استفاده شده است. برای بررسی ضرایب روایی از روایی ملاکی از نوع همزمان استفاده شده که به این منظور از پرسشنامه سنجش ابعاد آسیبشناسی شخصیت (DAPP-BQ) و همبستگی دو پرسشنامه مذکور با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و در نهایت، از روایی سازه از نوع سلسله مراتبی و تعیین ضریب وضوحگرایی استفاده شده است. یافتهها نشان داد که تمامی ضرایب اعتبار بالاتر از ۸۴/۰ با روش آلفای کرانباخ و ضرایب بالاتر از ۸۹/۰ با روش آزمون- باز آزمون با اصلاح اسپیرمن- براون بوده که نشاندهنده ضریب اعتبار مطلوب پرسشنامه حاضر در ۲۸ مقیاس مورد بررسی است. همچنین، فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا نوجوان (MMPI-ARF) با پرسشنامه سنجش ابعاد آسیبشناسی شخصیت در نوجوانان مدارس راهنمایی آققلا دارای روایی همزمان است. در نهایت، مشخص شد که فرم بازسازی شده پرسشنامه شخصیتی چندوجهی مینهسوتا نوجوان (MMPI-ARF) دارای ساختار درونی بوده و شامل ۲۸ مقیاس و چهار عامل است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.