مقاله مشارکت فعّال در مدرسه: تعیین ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مشارکت فعّال در مدرسه: تعیین ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مشارکت فعّال در مدرسه: تعیین ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مشارکت فعّال در مدرسه: تعیین ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مشارکت فعّال در مدرسه: تعیین ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس :
تعداد صفحات :۲۴
هدف: این پژوهش، با هدف تعیین ساختار عاملی و بررسی روایی و اعتبار مقیاس مشارکت فعّال در مدرسه به منظور استفاده پژوهشگران و معلمان در حوز تعلیم و تربیت است.
روش: روش پژوهش از نوع همبستگی است. جامع آماری کلی دانشآموزان دبیرستانهای دولتی شهرری تهران و تعداد شرکتکنندگان ۳۲۲ نفر بود. که با روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی انتخاب شدند و به مقیاس ۲۳ سؤالی مشارکت فعال در مدرس وانگ، ویلت و اسکلتس (۲۰۱۱) پاسخ دادند.
یافتهها: تحلیل عامل اکتشافی منجر به کشف چهار مؤلفه شد که تحلیل عامل تأییدی مرتبه اول آنها را تأیید کرد. تحلیل عامل تأییدی مرتبه دوم نشان داد که این چهار مؤلفه در ذیل دو خرده مقیاس قرار میگیرند.
بحث و نتیجه گیری: در مجموع، مقیاس اصلاح شد مشارکت فعال در مدرسه از روایی و اعتبار مطلوب برخوردار است و میتوان از آن برای ارزیابی مشارکت فعال دانشآموزان استفاده کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.