مقاله وضعیت سنجی مهارتهای ارتباطی معلمان مقطع راهنمایی منطقه ۴ شهر تهران در سال ۹۲-۹۱
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله وضعیت سنجی مهارتهای ارتباطی معلمان مقطع راهنمایی منطقه ۴ شهر تهران در سال ۹۲-۹۱ دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله وضعیت سنجی مهارتهای ارتباطی معلمان مقطع راهنمایی منطقه ۴ شهر تهران در سال ۹۲-۹۱ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله وضعیت سنجی مهارتهای ارتباطی معلمان مقطع راهنمایی منطقه ۴ شهر تهران در سال ۹۲-۹۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله وضعیت سنجی مهارتهای ارتباطی معلمان مقطع راهنمایی منطقه ۴ شهر تهران در سال ۹۲-۹۱ :
تعداد صفحات :۳۴
هدف این تحقیق بررسی وضعیت معلمان مقطع راهنمایی منطقه ۴ تهران از نظر مهارتهای ارتباطی بوده است. روش تحقیق از نظر شیوه گردآوری اطلاعات توصیفی (پیمایشی) و از نظر هدف کاربردی بوده است. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه معلمان زن و مرد مقطع راهنمایی منطقه ۴ شهر تهران در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ به تعداد ۷۷۴ نفر بوده است. حجم نمونه مطابق با جدول «مورگان» 260 نفر برآورد گردید. برای انتخاب نمونه از روش نمونهگیری تصادفی طبقهای استفاده شد. ابزار گردآوری دادهها، پرسشنامه مهارتهای ارتباطی «کوئین دام» شامل ۳۴ گویه در مقیاس ۵ درجهای لیکرت بوده است که روایی آن به تایید استاد راهنما و مشاور رسیده و محاسبه پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ برابر با ۸۲/۰ برآورد گردیده است. برای تجزیه و تحلیل دادهها از آزمونهای کالموگروف اسمیرنف، t تک گروهی و t دو گروهی استفاده شده است. نتایج به دست آمده نشان داد که وضعیت معلمان مقطع راهنمایی منطقه ۴ تهران از نظر مهارت گوش دادن، درک پیام، بینش در ارتباط، تنظیم و کنترل عواطف و مهارت قاطعیت ارتباطی در حد مطلوب است و همچنین، بین وضعیت برخورداری از مهارتهای ارتباطی در معلمان زن و مرد تفاوت معناداری وجود ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.