مقاله ساخت و تحلیل عاملی مدل اندازهگیری رتبهبندی مدارس متوسطه کشور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ساخت و تحلیل عاملی مدل اندازهگیری رتبهبندی مدارس متوسطه کشور دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ساخت و تحلیل عاملی مدل اندازهگیری رتبهبندی مدارس متوسطه کشور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ساخت و تحلیل عاملی مدل اندازهگیری رتبهبندی مدارس متوسطه کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ساخت و تحلیل عاملی مدل اندازهگیری رتبهبندی مدارس متوسطه کشور :
تعداد صفحات :۳۴
هدف مدارس متوسطه آماده کردن فارغالتحصیلان برای زندگی بعد از مدرسه متوسطه، از طریق یاددهی مهارتها و دانشی است که برای آمادگی ورود دانشگاه و بازار کار اساسی و ضروری هستند. هدف اصلی این پژوهش، ساخت و تحلیل عاملی مدل اندازهگیری رتبهبندی مدارس متوسطه میباشد. این پژوهش بر حسب هدف، در رده تحقیقات کاربردی و از نظر روش انجام در رده تحقیقات توصیفی است. برای دستیابی به اهداف، قبل از انجام تحلیل عاملی برای بررسی کفایت نمونهگیری از آزمونKMO و برای اطمینان از اینکه ماتریس همبستگی که پایه تحلیل عاملی قرار میگیرد در جامعه برابر صفر نیست از آزمون کرویت بارتلت استفاده شد. همچنین برای تحلیل عاملی اکتشافی دادهها از روش تحلیل مؤلفههای اصلی با چرخش واریماکس استفاده گردید. برای تعیین تعداد عاملهای اصلی از سه شاخص استفاده شد: الف) ارزش ویژه ب) نسبت واریانس تبیین شده توسط هر عامل و ج) نمودار ارزشهای ویژه (سنگ ریزه). نتایج تحلیل عاملی اکتشافی نشان از سه عامل و ۱۵ شاخص فرعی در رتبهبندی مدارس متوسطه بود و سپس با استفاده از تحلیل عاملی تائیدی مدل رتبهبندی با ضرایب استاندارد ساخته شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.