مقاله وضعیت شاخص های کارآفرینی در بین دانش آموزان شاخه های نظری، فنی و حرفه ای، وکاردانش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله وضعیت شاخص های کارآفرینی در بین دانش آموزان شاخه های نظری، فنی و حرفه ای، وکاردانش دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله وضعیت شاخص های کارآفرینی در بین دانش آموزان شاخه های نظری، فنی و حرفه ای، وکاردانش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله وضعیت شاخص های کارآفرینی در بین دانش آموزان شاخه های نظری، فنی و حرفه ای، وکاردانش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله وضعیت شاخص های کارآفرینی در بین دانش آموزان شاخه های نظری، فنی و حرفه ای، وکاردانش :
تعداد صفحات :۳۳
پژوهش حاضر، با هدف بررسی و مقایسه شاخص های کارآفرینی دانش آموزان شاخه های فنی و حرفه ای، کاردانش و نظری شهر تهران در سال تحصیلی ۸۷-۱۳۸۶ انجام شد. جامعه آماری مورد مطالعه را، کلیه دانش آموزان سال دوم و سوم دبیرستان ها، هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش شهر تهران تشکیل می دهند ، نمونه آماری از طریق نمونه گیری تصادفی طبقه ای انجام شد و حجم نمونه آماری با توجه به جدول مورگان برای شاخه های نظری۳۷۹ نفر، فنی و حرفه ای و کاردانش هر کدام۳۵۴ نفر به دست آمد. به منظور جمع آوری اطلاعات موردنیاز از پرسشنامه ای شامل۵۴ سوال با درجه بندی لیکرت استفاده شد، این ابزار بر اساس نظریه مک کللند (۱۹۶۳)، جاکوبووتیز و وایلدر(۱۹۸۲)، نوهریا و گولاتی(۱۹۹۶)، لایز و برونکهاوس(۱۹۸۰) و اتکینسون و روتر(۱۹۶۴) می باشد و توسط صمدآقایی(۱۳۸۵) تهیه شده است. این پرسشنامه از شاخص های انگیزه پیشرفت، استقلال طلبی، گرایش به خلاقیت، ریسک پذیری و کنترل درونی تشکیل شده است .ابزار پژوهش توسط دانش آموزان سال دوم و سوم هنرستان ها و دبیرستان ها تکمیل گردید. برای تعیین ویژگی های روان سنجی این پرسشنامه ها، روایی محتوایی آن با نظر خواهی از متخصصان مورد تایید قرار گرفت. علاوه بر آن به منظور برآورد همسانی درونی بین سوال ها و مولفه ها از روش محاسبه آلفای کرونباخ استفاده شد که نتایج ضریب آلفای مولفه انگیزه پیشرفت(۰.۸۵)، تمایل به ریسک و مخاطره(۰.۸۹)، گرایش به خلاقیت(۰.۸۷)، کنترل درونی(۰.۸۶)، نیاز به استقلال(۰.۹۰)، شاخص کلی(۰.۸۵) بدست آمد. نتایج استفاده از روش آماری تحلیل واریانس یک طرفه ANOVA نشان داد که بین شاخص های کارآفرینی دانش آموزان شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش در سطح معناداری(۰۱/۰) تفاوت وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.