مقاله مطالعه و مقایسه رویکردهای مدلسازی سیستمهای پیل سوختی پلیمری در خودرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مطالعه و مقایسه رویکردهای مدلسازی سیستمهای پیل سوختی پلیمری در خودرو دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطالعه و مقایسه رویکردهای مدلسازی سیستمهای پیل سوختی پلیمری در خودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه و مقایسه رویکردهای مدلسازی سیستمهای پیل سوختی پلیمری در خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مطالعه و مقایسه رویکردهای مدلسازی سیستمهای پیل سوختی پلیمری در خودرو :
تعداد صفحات :۲۱
مدلسازی نقش مهمی در توسعه پیل سوختی و شناخت پارامترهای مؤثر بر عملکرد سیستمهای پیل سوختی بهکار رفته در خودرو دارد. قبل از انتخاب یک مدل پیل سوختی، آشنایی با خصوصیات کلی سیستم و احتیاجات آن ضروری است و این نخستین شرط در مدلسازی میباشد. مدلها را از لحاظ دیدگاه میتوان بهصورت تجربی، نیمهتجربی، نظری و از لحاظ حالت بهصورت استاتیکی و دینامیکی تقسیمبندی کرد. هدف این مقاله بررسی و مقایسه دو نوع مدلسازی استاتیکی و دینامیکی صورتگرفته روی یک سیستم پیل سوختی پلیمری برای کاربرد در خودرو میباشد. نتایج نشان میدهد که پاسخ سیستم به تغییرات جریان الکتریکی در حالت دینامیکی نسبت به حالت استاتیکی با تأخیر زمانی همراه است و هرچه مقدار جریان الکتریکی بیشتر باشد، دمای بدنه پیل سوختی، میزان مصرف واکنشگرها و گازهای ورودی به کانالهای آند و کاتد افزایش مییابد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.