مقاله بهینهسازی یک نمونه واقعی سکان شناور ۸۰۰ تنی بهکمک تغییر مکانیزم سیستم هیدرولیکی فرمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بهینهسازی یک نمونه واقعی سکان شناور ۸۰۰ تنی بهکمک تغییر مکانیزم سیستم هیدرولیکی فرمان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بهینهسازی یک نمونه واقعی سکان شناور ۸۰۰ تنی بهکمک تغییر مکانیزم سیستم هیدرولیکی فرمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهینهسازی یک نمونه واقعی سکان شناور ۸۰۰ تنی بهکمک تغییر مکانیزم سیستم هیدرولیکی فرمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بهینهسازی یک نمونه واقعی سکان شناور ۸۰۰ تنی بهکمک تغییر مکانیزم سیستم هیدرولیکی فرمان :
تعداد صفحات :۱۳
سیستم سکان، مسئولیت مهمی در هدایت و کنترل شناورها و کشتی ها برعهده دارد. این امر در زمان دور زدن یا انحراف شناور میتواند حساسیت بیشتری در زمان طراحی داشته باشد. با توجه به پیشرفت چشمگیری که در حوزه معماری کشتی و دانش سیالات بهوجود آمده، این مهم در دو بخش قابل تأمل است: طراحی هیدرودینامیکی بال (تیغه) سکان و طراحی سیستم فرمان و تجهیزات انتقال دستور به مکانیزم بال شناور. در این مقاله، که بهصورت عملی و آزمایشگاهی روی شناور ۸۰۰ تنی اجرا شده است، از هیدروموتور پیستونی در محل سکان شناور استفاده و نتایج حاصل تحلیل شده است. نتایج نشاندهنده این است که با نصب پمپ روتوری هیدروموتور روی سکان، کنترل تیغه شناور برای فرماندادن از توان ۶/۱۶۵ تا ۱۳۸۰۰ کیلووات قابل اعمال است که بیانگر محدوده وسیعی از اعمال نیرو بر تیغه سکان است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.