مقاله ارزیابی وضعیت بازاریابی تعاونیهای تولید دام و طیور در استان خوزستان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی وضعیت بازاریابی تعاونیهای تولید دام و طیور در استان خوزستان دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی وضعیت بازاریابی تعاونیهای تولید دام و طیور در استان خوزستان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی وضعیت بازاریابی تعاونیهای تولید دام و طیور در استان خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی وضعیت بازاریابی تعاونیهای تولید دام و طیور در استان خوزستان :
تعداد صفحات :۳۸
در پژوهش حاضر، ابعاد مختلف بازاریابی محصولات دامی در استان خوزستان با تأکید بر نقش تعاونیهای تولید ارزیابی شد. در این تحقیق اطلاعات از طریق جامعه ۴۵۰ نفری از تولیدکنندگان، تعاونیها، عمدهفروشان، خردهفروشان و مصرفکنندگان محصولات دامی از طریق پرسشنامه به دست آمد. نتایج مطالعه نشان داد که تعاونیهای تولید نقش چندانی در بازاریابی محصولات مذکور ایفا نمی کنند به گونهای که میان بخشهای مختلف عمدتاً کمترین سود ناشی از فعالیتهای بازاریابی به بخش تعاونی اختصاص دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.