مقاله مطالعه تجربی کاهش ضریب پسای یک مدل خودرو توسط کنترل فعال جریان در دنباله
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مطالعه تجربی کاهش ضریب پسای یک مدل خودرو توسط کنترل فعال جریان در دنباله دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مطالعه تجربی کاهش ضریب پسای یک مدل خودرو توسط کنترل فعال جریان در دنباله کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه تجربی کاهش ضریب پسای یک مدل خودرو توسط کنترل فعال جریان در دنباله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مطالعه تجربی کاهش ضریب پسای یک مدل خودرو توسط کنترل فعال جریان در دنباله :
تعداد صفحات :۱۷
پسای آیرودینامیکی یکی ازمهمترین عوامل مصرف سوخت خودروها میباشد. ازطرفی، پسای فشاری به عنوان مولفهی اصلی پسای کل درخودروها، ناشی ازجدایش لایه ی مرزی ازسطح خودرو است. در این پژوهش، احتمال رخداد جدایش در سطح فوقانی مدل و همچنین اثردمش به عنوان یک روش فعال کنترل جریان بر کاهش پسای آیرودینامیکی مدل احمد با زاویهی شیب انتهایی ۳۵ درجه به صورت تجربی مورد بررسی قرارگرفت و بهینه ترین موقعیت اعمال دمش روی سطح شیبدار و عمودی انتهایی مدل مشخص شد. دمش اعمال شده سبب افزایش فشار استاتیکی در ناحیهی دنباله و به تبع آن کاهش پسا میگردد. علاوه بر این توزیع فشار در سرتاسر سطح مدل، توزیع سرعت و شدت اغتشاش نیز دراین مقاله مورد مطالعه قرارگرفته است. برای اندازه گیری مشخصه های جریان از دستگاه تونل باد و جریان سنج سیم داغ ساخت شرکت فراسنجش صبا استفاده شده است نتایج نشان داد، اعمال جت جریان در مناسب-ترین موقعیت سبب کاهش حدود ۲۱% در ضریب پسا میگردد. چنانچه جت جریان در موقعیتهای فوقانی روی سطح شیبدار اعمال شود، توجیه نداشته و سبب افزایش ضریب پسا میشود. کلیه آزمایشهای در یک تونل باد مدار باز دمشی با حداکثر شدت اغتشاشهای ۰.۱% و حداکثر سرعت۳۰ متر بر ثانیه و اندازهگیری مولفههای سرعت نیز توسط جریان سنج سیم داغ صورت گرفته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.