مقاله بررسی تجربی کاهش درگ حبابی در حضور جریان محوری در یک سیستم تیلور-کوئت


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تجربی کاهش درگ حبابی در حضور جریان محوری در یک سیستم تیلور-کوئت دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تجربی کاهش درگ حبابی در حضور جریان محوری در یک سیستم تیلور-کوئت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی کاهش درگ حبابی در حضور جریان محوری در یک سیستم تیلور-کوئت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تجربی کاهش درگ حبابی در حضور جریان محوری در یک سیستم تیلور-کوئت :

تعداد صفحات :۲۲

بهبود کاهش دراگ اصطکاکی به دلیل حضور حباب­های کوچک و جریان محوری با استفاده از یک سیستم تیلور کوئت بطور تجربی مورد بررسی قرار می­گیرد. هنگامی که عدد رینولدز دورانی از ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ تغییر می­کند، شرایط جریان کاملا آشفته است و گردابه­های تیلور بین استوانه­های هم مرکز ظاهر می­شوند. درحالی که حباب­های هوا و جریان محوری از قسمت پایینی سامانه داخل فضای حلقوی تزریق می­شوند، گشتاور اعمالی روی استوانه­ی داخلی دوار و رفتار حباب­ها اندازه­گیری می­شوند. به منظور جلوگیری از خصوصیات سطحی نامشخص و ایجاد توزیعی از حباب­های با اندازه­ی تقریبا یکسان، از آب مقطر استفاده می­شود. قطر حباب­ها به کمک فرایند پردازش تصویر اندازه­گیری می­شود. نتایج نشان می­دهند که جریان محوری در غیاب حباب­ها سبب کاهش دراگ اصطکاکی می­شود. علاوه براین مشاهده می­شود که جریان محوری اثر مثبت حباب­ها را روی کاهش دراگ بهبود می­بخشد. در این حالت کاهش دراگی در حدود ۲۸% بدست آمده است که با افزایش عدد رینولدز دورانی کاهش می­یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.