مقاله بررسی تجربی کاهش درگ حبابی در حضور جریان محوری در یک سیستم تیلور-کوئت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تجربی کاهش درگ حبابی در حضور جریان محوری در یک سیستم تیلور-کوئت دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تجربی کاهش درگ حبابی در حضور جریان محوری در یک سیستم تیلور-کوئت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی کاهش درگ حبابی در حضور جریان محوری در یک سیستم تیلور-کوئت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تجربی کاهش درگ حبابی در حضور جریان محوری در یک سیستم تیلور-کوئت :
تعداد صفحات :۲۲
بهبود کاهش دراگ اصطکاکی به دلیل حضور حبابهای کوچک و جریان محوری با استفاده از یک سیستم تیلور کوئت بطور تجربی مورد بررسی قرار میگیرد. هنگامی که عدد رینولدز دورانی از ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ تغییر میکند، شرایط جریان کاملا آشفته است و گردابههای تیلور بین استوانههای هم مرکز ظاهر میشوند. درحالی که حبابهای هوا و جریان محوری از قسمت پایینی سامانه داخل فضای حلقوی تزریق میشوند، گشتاور اعمالی روی استوانهی داخلی دوار و رفتار حبابها اندازهگیری میشوند. به منظور جلوگیری از خصوصیات سطحی نامشخص و ایجاد توزیعی از حبابهای با اندازهی تقریبا یکسان، از آب مقطر استفاده میشود. قطر حبابها به کمک فرایند پردازش تصویر اندازهگیری میشود. نتایج نشان میدهند که جریان محوری در غیاب حبابها سبب کاهش دراگ اصطکاکی میشود. علاوه براین مشاهده میشود که جریان محوری اثر مثبت حبابها را روی کاهش دراگ بهبود میبخشد. در این حالت کاهش دراگی در حدود ۲۸% بدست آمده است که با افزایش عدد رینولدز دورانی کاهش مییابد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.