مقاله بررسی دیدگاه دانشجویان درباره شیوه آموزش دروس معارف اسلامی با تأکید بر خصایص جمعیتشناختی آنان (نمونه موردی: دانشجویان دانشگاه مازندران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی دیدگاه دانشجویان درباره شیوه آموزش دروس معارف اسلامی با تأکید بر خصایص جمعیتشناختی آنان (نمونه موردی: دانشجویان دانشگاه مازندران) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی دیدگاه دانشجویان درباره شیوه آموزش دروس معارف اسلامی با تأکید بر خصایص جمعیتشناختی آنان (نمونه موردی: دانشجویان دانشگاه مازندران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی دیدگاه دانشجویان درباره شیوه آموزش دروس معارف اسلامی با تأکید بر خصایص جمعیتشناختی آنان (نمونه موردی: دانشجویان دانشگاه مازندران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی دیدگاه دانشجویان درباره شیوه آموزش دروس معارف اسلامی با تأکید بر خصایص جمعیتشناختی آنان (نمونه موردی: دانشجویان دانشگاه مازندران) :
تعداد صفحات :۲۹
ارزیابی شیو آموزش به منظور ادراک میزان انتقال و تأثیرگذاری مفاهیم آموزشی به فراگیران اهمیت زیادی دارد؛ به ویژه اینکه آموزش معارف اسلامی به دانشجویان و رسوخ به نظام اعتقادات و پدیداری در رفتار آنان، به عنوان اهداف تربیتی مورد نظر نظام آموزش عالی به موازات فراگیری رشتههای تخصصی (غیر علوم انسانی) در فضای دانشگاه اهمیت توجه بر شیوههای آموزش را دوچندان میکند. هدف این مقاله بررسی دیدگاه دانشجویان درباره شیو آموزش کنونی معارف اسلامی و ارزیابی نیازشان در مقایسه با بهکارگیری سایر شیوههای آموزشی با تأکید بر خصایص جمعیتشناختی دانشجویان است. روشاین پژوهش با روش کمّی و به صورت پیمایشی با استفاده از شیوه پرسشنامه در میان ۴۴۷ نفر از دانشجویان دانشگاه مازندران با روش نمونهگیری طبقهبندیشده چندمرحلهای انجام شده است. طبق یافتهها، بیش از دوسوم از دانشجویان (۷۷%) بر ضرورت استفاده از شیوههای جدید آموزش معارف اسلامی تأکید نمودهاند. دانشجویان به تنظیم دروس معارف اسلامی با رشتههای تخصصی و از میان روشهای گوناگون به ارائ طرحهای پژوهشی بیشتر گرایش داشتهاند. ۴/۴۰ درصد از دانشجویان، استادان را در سطح قوی و ۳/۴۸ درصد از آنان کیفیت متون آموزشی معارف اسلامی را در سطح متوسط ارزیابی کردهاند. لذا توجه به ضرورت تفکر، خلاقیت، تجزیه و تحلیل، زیباییشناسی و نقد مباحث مطرح، از اصولیاند که جذابیت محتوایی را تقویت و زمینههای رشد و تعالی دانشجویان را در برابر چالشها و تهدیدهای پیشروی زندگی فراهم میکنند. یافتههای تحقیق نشان میدهد که دانشجویان به یادگیری عمیق و آموزش کاربردی معارف اسلامی تمایل دارند که با افزایش سطح تحصیلات بیشتر احساس میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.