مقاله اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر رویآورد شناختی-رفتاری در تغییر سبکهای دلبستگی دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر رویآورد شناختی-رفتاری در تغییر سبکهای دلبستگی دانشآموزان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر رویآورد شناختی-رفتاری در تغییر سبکهای دلبستگی دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر رویآورد شناختی-رفتاری در تغییر سبکهای دلبستگی دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر رویآورد شناختی-رفتاری در تغییر سبکهای دلبستگی دانشآموزان :
تعداد صفحات :۱۷
پژوهش حاضر با هدف شناخت اثر بخشی مشاوره گروهی مبتنی بر رویآورد شناختیـرفتاری در تغییر سبکهای دلبستگی دانشآموزان انجام شد. نمونه پژوهش حاضر متشکل از ۶۰ دانشآموز دختر دبیرستانی بود که با استفـاده از روش نمونهبرداری چند مرحلهای انتخاب شدند. شرکتکنندگان به سؤالات مقیاس تجدیدنظر شده دلبستـگی (کولینز و رید، ۱۹۹۶) پاسخ دادند. این پژوهش از نوع پیشآزمونـپسآزمون با گروه کنترل و مرحله پیگیری بود. مشـاوره گروهی مبتنی بر رویآورد شناختیـرفتاری طی ۱۰ جلسه ۹۰ دقیـقهای در گروه آزمایشی اجـرا شد. برای تحلیل دادهها از تحلیل کوواریانس، آزمون t همبسته و آزمون فریدمن استفـاده شد. نتایج نشان دادند که مشاوره گروهی مبتنی بر رویآورد شناختیـرفتاری در تغییر سبکهای دلبستگی دانشآموزان مؤثر است. نتایج پیگیری ۴۵ روزه نشان داد که این مداخله، پایدار بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.