مقاله اثربخشی مداخله های آموزشی مبتنی بر پذیرش و تعهد درمانگری بر تعلل ورزی تحصیلی دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثربخشی مداخله های آموزشی مبتنی بر پذیرش و تعهد درمانگری بر تعلل ورزی تحصیلی دانشآموزان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثربخشی مداخله های آموزشی مبتنی بر پذیرش و تعهد درمانگری بر تعلل ورزی تحصیلی دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی مداخله های آموزشی مبتنی بر پذیرش و تعهد درمانگری بر تعلل ورزی تحصیلی دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثربخشی مداخله های آموزشی مبتنی بر پذیرش و تعهد درمانگری بر تعلل ورزی تحصیلی دانشآموزان :
تعداد صفحات :۱۶
این پژوهش با هدف تعیین اثربخشی آموزش پذیرش و تعهد درمانگری بر تعللورزی دانشآموزان پسر متوسطه انجام شد. روش پژوهش شبهتجربی با پیشآزمون، پسآزمون بود. جامعه آماری پژوهش شامل دانشآموزان پسر دوره متوسطه شهر تبریز در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ بود. به منظور اجرای این پژوهش دو کلاس شامل ۴۹ دانشآموز به روش نمونهبرداری خوشهای چندمرحلهای انتخاب و به طور تصادفی یک کلاس ۲۵نفری به گروه آزمایش و کلاس دیگری به گروه گواه تخصیص یافت. برای سنجش تعللورزی تحصیلی از مقیاس تعللورزی دانشآموز (PASS؛ سولومون و راثبلوم، ۱۹۸۴) استفاده شد. مداخله آزمایشی مشتمل بر ۸ جلسه آموزش فنون و راهبردهای پذیرش و تعهد درمانگری بود. نتایج حاصل از تحلیل کوواریانس نشان داد با کنترل پیشآزمون، آموزش فنون پذیرش و تعهد درمانگری بر کاهش تعللورزی مؤثر بود و دو گروه تفاوت معناداری با یکدیگر داشتند. از آنجا که آموزش پذیرش و تعهد درمانگری در کاهش تعللورزی دانشآموزان مؤثر است، لذا استفاده از آن به عنوان روش درمانی توصیه میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.