مقاله اثربخشی برنامه رایانهیار حافظه کاری بر بهبود کنشهای اجرایی دانشآموزان ناشنوا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثربخشی برنامه رایانهیار حافظه کاری بر بهبود کنشهای اجرایی دانشآموزان ناشنوا دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثربخشی برنامه رایانهیار حافظه کاری بر بهبود کنشهای اجرایی دانشآموزان ناشنوا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی برنامه رایانهیار حافظه کاری بر بهبود کنشهای اجرایی دانشآموزان ناشنوا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثربخشی برنامه رایانهیار حافظه کاری بر بهبود کنشهای اجرایی دانشآموزان ناشنوا :
تعداد صفحات :۱۷
این بررسی با هدف تعیین اثربخشی برنامه رایانهیار حافظه کاری بر بهبود کنشهای اجرایی دانشآموزان ناشنوا انجام شد. ۱۸ دانشآموز پسر ناشنوا انتخاب و به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش و گواه جایگزین شدند. آزمودنیها به آزمون استروپ (استروپ، ۱۹۳۵)، آزمون عملکرد مداوم (رازولد، مرسکی، ساراسون، برنسوم، و بک، ۱۹۶۵)، نسخه رایانهای برج لندن (موریس، احمد، استد، و تون، ۱۹۹۳)، و آزمون حافظه کاری کورنولدی (کورنولدی و وکیا، ۱۹۹۵)، پاسخ دادند. گروه آزمایش، برنامه رایانهیار حافظه کاری (بخاراییان، ۱۳۸۹) را در ۲۰ جلسه آموزشی ۴۵ دقیقهای گذراندند. نتایج آزمون t نشان دادند نمره پسآزمون کنشهای اجرایی دانشآموزان ناشنوا به صورت معنادار تغییر یافته است. پیگیری پس از یک ماه حاکی از عدم تغییر میانگین کنش اجرایی در دانشآموزان ناشنوا بود. یافتهها این نکته را آشکار کردند که برنامه رایانهیار حافظه کاری در بهبود کنشهای اجرایی دانشآموزان ناشنوا مؤثر است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.