مقاله اثربخشی برنامه رایانه‌‏یار حافظه کاری بر بهبود کنش‎های اجرایی دانش‏‌آموزان ناشنوا


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله اثربخشی برنامه رایانه‌‏یار حافظه کاری بر بهبود کنش‎های اجرایی دانش‏‌آموزان ناشنوا دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثربخشی برنامه رایانه‌‏یار حافظه کاری بر بهبود کنش‎های اجرایی دانش‏‌آموزان ناشنوا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی برنامه رایانه‌‏یار حافظه کاری بر بهبود کنش‎های اجرایی دانش‏‌آموزان ناشنوا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثربخشی برنامه رایانه‌‏یار حافظه کاری بر بهبود کنش‎های اجرایی دانش‏‌آموزان ناشنوا :

تعداد صفحات :۱۷

این بررسی با هدف تعیین اثربخشی برنامه رایانه‏‌یار حافظه کاری بر بهبود کنش‎های اجرایی دانش‌‏آموزان ناشنوا انجام شد. ۱۸ دانش‏‌آموز پسر ناشنوا انتخاب و به صورت تصادفی در دو گروه آزمایش و گواه جایگزین شدند. آزمودنی‏‌ها به آزمون استروپ (استروپ، ۱۹۳۵)، آزمون‏ عملکرد مداوم (رازولد، مرسکی، ساراسون، برنسوم، و بک، ۱۹۶۵)، نسخه رایانه‎ای برج لندن (موریس، احمد، استد، و تون، ۱۹۹۳)، و آزمون حافظه کاری کورنولدی (کورنولدی و وکیا، ۱۹۹۵)، پاسخ دادند. گروه آزمایش، برنامه رایانه‌یار حافظه کاری (بخاراییان، ۱۳۸۹) را در ۲۰ جلسه آموزشی ۴۵ دقیقه‎ای گذراندند. نتایج آزمون t نشان دادند نمره پس‎آزمون کنش‏‌های اجرایی دانش‌‏آموزان ناشنوا به صورت معنادار تغییر یافته است. پیگیری پس از یک ماه حاکی از عدم تغییر میانگین‏ کنش اجرایی در دانش‏‌آموزان ناشنوا بود. یافته‎ها این نکته را آشکار کردند که برنامه رایانه‌‏یار حافظه کاری در بهبود کنش‎های اجرایی دانش‌‏آموزان ناشنوا مؤثر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.