مقاله تابآوری روانشناختی و انگیزش درونی-بیرونی: نقش واسطهای خودکارآمدی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تابآوری روانشناختی و انگیزش درونی-بیرونی: نقش واسطهای خودکارآمدی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تابآوری روانشناختی و انگیزش درونی-بیرونی: نقش واسطهای خودکارآمدی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تابآوری روانشناختی و انگیزش درونی-بیرونی: نقش واسطهای خودکارآمدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تابآوری روانشناختی و انگیزش درونی-بیرونی: نقش واسطهای خودکارآمدی :
تعداد صفحات :۱۸
پژوهش حاضر با هدف پیشبینی تابآوری روانشناختی بر اساس انگیزش درونی- بیرونی و نقش واسطهای خودکارآمدی در دانشآموزان دبیرستانی انجام شد. نمونهای مشتمل بر ۴۰۲ دانشآموز (۲۱۲ دختر و ۱۵۸ پسر) رشتههای مختلف از شش دبیرستان مناطق چهارگانه آموزشی شهرستان کرج به شیوه نمونهبرداری خوشهای چندمرحلهای انتخاب شدند و به مقیاس تابآوری (کانر و دیویدسون ، ۲۰۰۳)، سیاهه انگیزشی ترجیح کاری (آمابلی، هیل، هنسی و تای، ۱۹۹۴) و زیرمقیاس خودکارآمدی راهبردهای انگیزشی یادگیری (پنتریچ و دیگروت، ۱۹۹۰) پاسخ دادند. نتایج تحلیل رگرسیون همزمان نشان دادند که بر اساس انگیزش درونی و بیرونی، تابآوری روانشناختی دانشآموزان قابل پیشبینی است و انگیزش درونی نسبت به انگیزش بیرونی توان پیشبینی معنادارتری دارد. افزون بر آن، در رابطه بین انگیزش و تابآوری، خودکارآمدی نقش متغیر واسطهای را ایفا میکند. نتایج پژوهش بر اساس ادبیات پژوهشی مورد بحث قرار گرفت و بر استلزام انجام پژوهشهای بیشتر تأکید شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.