مقاله تأثیر برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر افسردگی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر افسردگی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر افسردگی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر افسردگی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر افسردگی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری :
تعداد صفحات :۱۸
هدف پژوهش حاضر، تعیین اثربخشی برنامه بازآموزی اسنادی بر افسردگی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری شهر تهران بود. در این مطالعه شبه تجربی، از تمامی دانشآموزان (۳۶ نفر؛ ۲۷ پسر و ۹ دختر) مراجعه کننده به مراکز ویژه اختلالهای یادگیری دولتی منطقه ۶ شهر تهران در سال تحصیلی ۱۳۹۲-۱۳۹۱ به شیوه در دسترس و هدفمند نمونهبرداری شد و سپس دانشآموزان هر مرکز به طور مساوی و تصادفی در یکی از دو گروه آزمایش و گواه قرار گرفتند. سیاهه افسردگی کودکان کوواکس (۱۹۷۷) توسط همه شرکتکنندگان قبل و بعد از مداخله آموزشی تکمیل شد. گروه آزمایش طی ۱۱ جلسه ۴۵ دقیقهای (هفتهای دو جلسه) آموزش بازآموزی اسنادی گروهی را دریافت کردند. دادهها با استفاده از آزمون t وابسته و تحلیل کوواریانس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان دادند اجرای برنامه بازآموزی اسنادی به کاهش معنادار نمرههای افسردگی در دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری منجر میشود. بر اساس این یافتهها میتوان نتیجه گرفت برنامه گروهی بازآموزی اسنادی نشانههای افسردگی در دانش آموزان واجد ناتوانیهای یادگیری را کاهش میدهد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.