مقاله ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی آزمون تکمیل جمله دانشگاه واشینگتون
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی آزمون تکمیل جمله دانشگاه واشینگتون دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی آزمون تکمیل جمله دانشگاه واشینگتون کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی آزمون تکمیل جمله دانشگاه واشینگتون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی آزمون تکمیل جمله دانشگاه واشینگتون :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده هدف این پژوهش سنجش شاخصهای روانسنجی، شامل روایی و اعتبار و ساختار عاملی نسخه فارسی آزمون تکمیل جمله دانشگاه واشینگتون، برای ارزیابی تحول من بود. به روش نمونهبرداری دردسترس از رشتههای تحصیلی مختلف (فنی، علوم پایه و علوم انسانی) دانشگاه تهران ۲۸۹ دانشجو (۱۴۶ مرد، ۱۴۳ زن) آزمون تکمیل جمله دانشگاه واشینگتون (های و لووینگر، ۱۹۹۶) را تکمیل کردند و سطح تحولیافتگی من آنها ارزیابی شد. برای بررسی روایی واگرا نیز مقیاس خودتخریبگری مزمن (کلی و دیگران، ۱۹۸۵) و زیرمقیاس گناه از پرسشنامه احساسات شخصی (هاردر و زالما، ۱۹۹۰) به کار رفت. یافتهها نشان داد که آزمون تکمیل جمله دانشگاه واشینگتون همسانی درونی مناسب (۱۱۸/۰ تا ۳۲۶/۰) دارد. مقدار آلفا و اعتبار بازآزمایی دو هفتهای آن هم بهترتیب ۷۸۱/۰ و ۸۷۶/۰ به دست آمد. همبستگی منفی و معنادار آزمون با خودتخریبگری نشاندهنده روایی واگرای آزمون و توانایی تفکیک دو گروه با سطح تحول بالای من و پایین احساس گناه و خودتخریبگری نشاندهنده روایی تفکیکی آزمون بود. تحلیل عاملی اکتشافی ساختار تکبُعدی آزمون را نشان میداد. نسخه فارسی آزمون تکمیل جمله دانشگاه واشینگتون برای اندازهگیری سطح تحولیافتگی من روایی و اعتبار مناسب دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.