مقاله ویژگیهای روانسنجی مقیاس رفتار زودانگیخته در دانش آموزان دبیرستانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ویژگیهای روانسنجی مقیاس رفتار زودانگیخته در دانش آموزان دبیرستانی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ویژگیهای روانسنجی مقیاس رفتار زودانگیخته در دانش آموزان دبیرستانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ویژگیهای روانسنجی مقیاس رفتار زودانگیخته در دانش آموزان دبیرستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ویژگیهای روانسنجی مقیاس رفتار زودانگیخته در دانش آموزان دبیرستانی :
تعداد صفحات :۱۸
بهمنظور بررسی عملی بودن، اعتبار، روایی و هنجار¬یابی مقیاس ۴۶ مادّهای رفتار زودانگیخته (وایت¬ساید و لینام، ۲۰۰۱)، ۵۶۰ نفر (۲۸۱ دختر و ۲۷۹ پسر) از دانش¬آموزان مقطع متوسطه شهر تهران به شیوه نمونه¬برداری تصادفی چندمرحله¬ای انتخاب شدند. نتایج نشان دادند با حذف دو مادّه، بهدلیل همبستگی منفی و ضعیف با کل مقیاس و بار عاملی کم، ضریب اعتبار مقیاس از طریق فرمول کلی آلفای کرونباخ، ۷۷/۰ است. تحلیل مؤلفه¬های اصلی با چرخش واریماکس به استخراج چهار عامل: فقدان تفکر پیشین، هیجان¬خواهی، فوریت و فقدان پشتکار منجر شد که ۹/۳۳ درصد واریانس را تبیین کردند. همبستگی مقیاس هیجانخواهی زاکرمن (زاکرمن و دیگران، ۱۹۷۸) با عامل هیجان¬خواهی مقیاس، معنادار بود (۴۵/۰=r) امّا با سایر عاملها معنادار نبود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.