مقاله نقد اسطورهشناختی ژرفا، بر بنیاد کهننمونه مادینه روان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقد اسطورهشناختی ژرفا، بر بنیاد کهننمونه مادینه روان دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقد اسطورهشناختی ژرفا، بر بنیاد کهننمونه مادینه روان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقد اسطورهشناختی ژرفا، بر بنیاد کهننمونه مادینه روان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقد اسطورهشناختی ژرفا، بر بنیاد کهننمونه مادینه روان :
تعداد صفحات :۴۵
کهننمونهها، با تصویرهای کهننمونهای مانند کوه و اعداد و درونمایههای کهننمونهای چونان آفرینش و مرگ همسان نیست و به گمان نهانپژوه سوئیسی، کارل گوستاو یونگ، کهننمونهها، سازنده نمایهها و درونمایههای کهننمونهای است. پنج کهننمونه «خود»، «سایه»، «نرینه روان (= آنیموس)»، «مادینه روان (= آنیما)» و «نقاب» از کهننمونههای برجسته و بُنیادین یونگ است که کارکرد آنها در دبستان نقد اسطورهشناختی ژرفا برای گزارش و رمزگشایی اسطوره و حماسههای اسطورهای، بُنیادین و بیبَدیل مینماید. در کتابهای نقد ادبی، این کهننمونهها در زیر دبستانهای نقد اسطورهشناختی و روانشناختی میآید و در اندازه تعریف، پایان مییابد و هیچگونه تحلیل و کارکردی از آنها در نقدهای اسطورهشناختی بهدست داده نمیشود. ما، در این جُستار برای نخستین بار یکی از این کهننمونهها، نامزد به مادینهروان را میگزاریم و کارکرد آن را در حماسههای اسطورهای، فرارویِ منتقدان ادبی مینهیم و به رمزگشاییهای نوی در حماسههای اسطورهای، چونان شاهنامه دست می¬یابیم.در پایان، آنچه بایسته گفت مینماید آنست که گزارش و تحلیل ما از کهننمونه مادینه¬روان، بیپیشینه و نوآیین است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.