مقاله چارچوب ادراکی رشته آموزش زبان فارسی در دانشگاهها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله چارچوب ادراکی رشته آموزش زبان فارسی در دانشگاهها دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله چارچوب ادراکی رشته آموزش زبان فارسی در دانشگاهها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله چارچوب ادراکی رشته آموزش زبان فارسی در دانشگاهها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله چارچوب ادراکی رشته آموزش زبان فارسی در دانشگاهها :
تعداد صفحات :۲۴
شواهد گوناگون حاکی از آن است که دانشآموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاهها، زبان فارسی را به خوبی نمیآموزند و در فراگیری مهارتهای چهارگانه زبان فارسی مشکلاتی دارند و این در حالی است که ساعات زیادی در مدارس و دانشگاهها صرف آموزش زبان فارسی میشود ، اما نتایج آن رضایتبخش نیست، چرا که تربیت متخصص آموزش زبان فارسی در دانشگاهها و مراکز تربیت معلم پاسخگوی نیازهای مدارس و دانشگاهها نیست. بازنگری در برنامه درسی تربیت معلم زبان فارسی و توسعه این رشته در دوره تحصیلات تکمیلی میتواند نیروهای متخصص را به سامانه آموزش زبان فارسی وارد کند و بستر مناسب برای پژوهش در این حوزه را فراهم سازد.در این مقاله ضمن بررسی وضعیت کنونی تربیت متخصص زبان فارسی در دانشگاهها و مراکز تربیت معلم، چارچوب مفهومی جدیدی با رویکرد میانرشتهای و درهم تنیده یا Interdiseiplinary برای تأسیس رشته آموزش زبان فارسی تعریف شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.