مقاله اثربخشی برنامه چندبعدی رسد بر مهارت‏های سه‌گانه رمزگشایی، سیالی و درک‏مطلب کودکان نارسا خوان ابتدایی شهرستان بهبهان


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله اثربخشی برنامه چندبعدی رسد بر مهارت‏های سه‌گانه رمزگشایی، سیالی و درک‏مطلب کودکان نارسا خوان ابتدایی شهرستان بهبهان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثربخشی برنامه چندبعدی رسد بر مهارت‏های سه‌گانه رمزگشایی، سیالی و درک‏مطلب کودکان نارسا خوان ابتدایی شهرستان بهبهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی برنامه چندبعدی رسد بر مهارت‏های سه‌گانه رمزگشایی، سیالی و درک‏مطلب کودکان نارسا خوان ابتدایی شهرستان بهبهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثربخشی برنامه چندبعدی رسد بر مهارت‏های سه‌گانه رمزگشایی، سیالی و درک‏مطلب کودکان نارسا خوان ابتدایی شهرستان بهبهان :

تعداد صفحات :۱۰

مقدمه: پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر برنامه چندبعدی رسد بر مهارت‏های سه‏گانه خواندن (رمزگشایی، سیالی،درک‏مطلب) دانش‏آموزان نارساخوان پایه‏ی اول و دوم ابتدایی انجام گرفت. روش‌کار: جامعه‏ی آماری این پژوهش بالینی پژوهش شامل دانش‏آموزان نارساخوان دختر و پسری بودند که به مرکز اختلالات شهرستان بهبهان معرفی شده بودند. از بین این دانش‏آموزان ابتدا دانش‏آموزان پایه‌ی اول و دوم جدا شدند. سپس از بین آن‏ها ۳۰ نفر به طور تصادفی انتخاب شدند که به دو گروه آزمون و شاهد تقسیم شدند. برای گروه آزمون برنامه ترمیمی چندبعدی رسد طی ۲۱ جلسه یک ساعته انجام گرفت و گروه شاهد هیچ مداخله‏ای دریافت نکرد. برای گردآوری داده‏ها از آزمون هوش وکسلر و آزمون تشخیصی خواندن (جدول سمن) و برنامه چندبعدی رسد استفاده و تحلیل داده‌ها با نرم‌افزار SPSS و آزمون آماری کوواریانس تک‌متغیری و چند متغیری انجام شد. یافته‌ها: نتایج پژوهش نشان داد که میانگین نمره‏های خواندن، رمزگشایی، سیالی و درک مطلب پس‏آزمون گروه آزمون با پیش‏آزمون، تفاوت معناداری دارد (۰۰۱/۰=P). نتیجه‌گیری: با توجه به نتایج پژوهش می‏توان گفت که برنامه چندبعدی رسد موجب بهبود عملکرد خواندن دانش‏آموزان نارساخوان گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.