مقاله بررسی مقایسهای باورهای خودکارآمدی شغلی دختران و پسران دبیرستانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی مقایسهای باورهای خودکارآمدی شغلی دختران و پسران دبیرستانی دارای ۳۹۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی مقایسهای باورهای خودکارآمدی شغلی دختران و پسران دبیرستانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مقایسهای باورهای خودکارآمدی شغلی دختران و پسران دبیرستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی مقایسهای باورهای خودکارآمدی شغلی دختران و پسران دبیرستانی :
تعداد صفحات :۳۹۹
شواهد موجود بیانگر نقش باورهای خودکارآمدی در انتخاب مشاغل و رشد حرفهای است. این باورها ممکن است در دو جنس متفاوت باشند. تحقیق حاضر با هدف مقایسهی باورهای خودکارآمدی شغلی دختران و پسران دبیرستانی انجام شدهاست.
روشکار: این مطالعه علیمقایسهای بر روی دانشآموزان دبیرستانی استان فارس انجامشد. شرکتکنندگان شامل ۱۸۳۳ دانشآموز دبیرستانی (۱۰۰۷ دختر و ۸۲۶ پسر) به شیوهی نمونهگیری خوشهای از بین مناطق مختلف استان فارس انتخابشدند. تمامی شرکتکنندگان پرسشنامهی خودکارآمدی شغلی را تکمیلکردند. پایایی و روایی ابزار با استفاده از ضرایب آلفای کرونباخ و روایی ملاکی بررسیشد و به منظور تحلیل دادهها از تحلیل واریانس یکسویه استفادهشد.
یافتهها: دختران و پسران در خودکارآمدی تحصیلی مشاغل مردانه تفاوت معنیداری نداشتند (۰۵/۰<P)، درحالیکه دختران در مقایسه با پسران نمرات پایینتری در مورد باورهای خودکارآمدی انجام وظایف شغلهای مردانه کسبکردند (۰۳/۰= P). دختران در مقایسه با پسران نمرات بالاتری در مورد خودکارآمدی تحصیلی مشاغل زنانه (۰۰۰۱/۰=P) و خودکارآمدی انجام وظایف شغلی زنانه (۰۰۰۱/۰=P) کسبکردند.
نتیجهگیری: یافتهها لزوم فراهمسازی فرصتهای شغلی برای دختران و ارایهی راهکارهایی به منظور افزایش خودکارآمدی شغلی آنان را نشان میدهند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.