مقاله رابطه اعتیاد به اینترنت با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه اعتیاد به اینترنت با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه اعتیاد به اینترنت با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه اعتیاد به اینترنت با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه اعتیاد به اینترنت با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه :
تعداد صفحات :۲۴
این تحقیق به منظور بررسی مقاله رابطه اعتیاد به اینترنت با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهرستان ورامین انجام گرفته است. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش، توصیفی از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری کلیه دانشآموزان دوره دوم متوسطه شهرستان ورامین در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۹۵ به تعداد ۶۱۲۸ نفر میباشد. حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران، ۳۶۱ نفر برآورد شد که به صورت نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. در این تحقیق از پرسشنامه اعتیاد به اینترنت یانگ جهت تشخیص دانشآموزانی که اعتیاد به اینترنت دارند استفاده شده است. از معدل پایان ترم و تعداد واحدهای افتاده دانشآموزان به عنوان شاخص های عملکرد تحصیلی استفاده شده است. تحلیل آماری داده ها با استفاده از شاخصهای آمار توصیفی (فراوانی، میانگین و درصد) و آمار استنباطی (همبستگی پیرسون) انجام شده است. نتایج توصیفی نشان داد ۷/۱% درصد دانشآموزان اعتیاد ضعیف، ۹/۴۴% درصد نفر اعتیاد متوسط و ۵/۵۳% درصد دانشآموزان اعتیاد شدیدی به اینترنت داشتهاند. علاوه بر این، ۳۳% دانش آموزان بین ۴ تا ۶ ساعت از اینترنت استفاده می کنند که بیشترین فراوانی را تشکیل می دهد و ۶/۳% نیز بیشتر از ۱۰ ساعت از اینترنت استفاده می کنند که کمترین فراوانی را تشکیل می دهد. بررسی نتایج همبستگی بین اعتیاد به اینترنت با معدل تحصیلی دانشآموزان، نشان میدهد که بین این دو متغیر رابطه منفی و معناداری وجود دارد و نیز بین میزان اعتیاد به اینترنت با تعداد واحدهای افتاده دانشآموزان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. علاوه براین نتایج نشان داد بین میزان اعتیاد به اینترنت با سن دانشآموزان رابطه مثبت و معناداری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.