مقاله تأثیر آموزش موقعیت‌یابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
21 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تأثیر آموزش موقعیت‌یابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر آموزش موقعیت‌یابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر آموزش موقعیت‌یابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر آموزش موقعیت‌یابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر :

تعداد صفحات :۲۶

مشکل خواندن دارای ابعاد ادراکی، شناختی و زبانی است و تا دوره نوجوانی و بزرگسالی ادامه می‌یابد. مطالعه حاضر با هدف تاثیر آموزش موقعیت­یابی و تسلط بر نماد بر عملکرد دانش­آموزان نارسا خوان پسر انجام شد. روش پژوهش از نوع آزمایشی با طرح پیش­آزمون-پس­آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری شامل کلیه دانش‌آموزان پسر پایه سوم ابتدایی شهر رشت بود.در این مطالعه تجربی تعداد ۳۰ دانش‌آموز پسر نارسا خوان به شیوه تصادفی خوشه­ای چندمرحله­ای انتخاب و به دو گروه آزمایشی و کنترل تقسیم شدند. گروه آزمایش ۱۶جلسه­ی انفرادی ۳۰ دقیقه­ای تحت آموزش قرار گرفتند. یافته­های حاصل از تحلیل کوواریانس چند متغیری (مانکوا) نشان داد که آموزش روش موقعیت­یابی و تسلط بر نماد باعث بهبود خواندن دانش­آموزان نارسا خوان می­شود. با توجه به نتایج پژوهش می­توان گفت مداخله­ی موقعیت یابی و تسلط بر نماد می­تواند در چگونگی خواندن افراد نارسا خوان مؤثر باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.