مقاله اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی :
تعداد صفحات :۲۶
هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر بخشی برنامه ی فراشن اخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان بااختلال یادگیری ریاضی است. جامعه ی آماری این پژوهش دانش آموزان پایه ی چهارم دبستان در شهراصفهان هستند که با روش نمونه گیری در دسترس از میان دانش آموزان مراجعه کننده به کلینیک اختلالاست . در این روش پژوهشی بعد از A-B یادگیری انتخاب شدند . روش پژو هش، روش مورد منفرد با طرحموقعیت خط پایه، مداخله آغاز شد و طی ۱۲ جلسه ی مداخلهی انفرادی، برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپوبه آزمودنی ها ارائه گردید و سه آزمودنی طی چهار جلسه ی پی در پی مورد پ ی گیری قرار گرفتند .یافتههای این پژوهش نشان داد که طی تحلیل دیداری نمودار داده ها بر اساس شاخصهای آمار توصیفی و%۹۲ برای آزمودنی PND تحلیل دیداری، مداخله ی مورد نظر برای هر ۳ آزمودنی اثر بخش بوده است(باالف و ب و ۱۰۰ % برای آزمودنی ج ). نتایج این پژوهش نشان داد که آموزش برنامه ی فراشنا خت پانورا وفیلیپو بر خود پندارهی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی مؤثر میباشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.