مقاله تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص :
تعداد صفحات :۳۲
این پژوهش بهمنظور بررسی کاربست روش خودآموزی در بهبود دست خط دانشآموزان مقطع ابتدایی با اختلال نوشتن انجام شد. بر همین اساس ۳ نفر از دانشآموزان ابتدایی با اختلال نوشتن که از سوی مدارس شهرستان مریوان (شامل ۲ پسر و ۱ دختر) معرفی شده و با استفاده از آزمونهای محققساختهی نارسانویسی و نوشتن دارای مشکل های دست خط تشخیص داده شده بودند، به روش نمونهگیری تصادفی انتخاب و به روش تک آزمودنی و طرح چند خط پایهای با استفاده از رفتارهای مختلف یک فرد مورد پژوهش قرار گرفتند. بهمنظور جمعآوری اطلاعات از آزمون هوش وکسلر مقیاس کودکان (WISC-R) و از روش تحلیل نمودار و شاخص اندازهی اثر جهت تحلیل دادههای پژوهش استفاده شد. مداخله ها بر این دانشآموزان در ۱۰ جلسهی ۵۰ دقیقهای جهت کاربست روش خودآموزی انجام شد. یافتهها نشان داد که کاربست روش خودآموزی بر بهبود کیفیت دست خط آزمودنیهای مورد مطالعه تأثیر داشته است. همچنین روش خودآموزی بر درمان دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص مؤثر است و معلمان میتوانند از این روش آموزشی برای بهبود عملکرد نوشتن در این دانشآموزان استفاده کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.