مقاله تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان :
تعداد صفحات :۲۴
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلبدانش آموزان نارساخوان پای هی دوم ابتدایی انجام گرفت. طرح پژوهش حاضر آزمایشی با پیشآزمون-پس آزمون گروه کنترل بود. جامعه ی آماری پژوهش کلیه دانش آموزان دختر نارساخوان مقطع دوم۹۰ بود. برای نمونه گیری از روش نمونه گیری خوشه ای – ابتدایی شهر کرمانشاه درسال تحصیلی ۹۱استفاده شد. پس از شناسایی کودکان نارساخوان ۳۰ نفر از آن ها انتخاب گردید و به شکل تصادفی به دوگروه آزمایش و کنترل تقسیم شدند. سپس برای گروه آزمایش جلسات آموزش آگاهی واج شناختیبرگزار شد و گروه کنترل هیچ مداخلهای دریافت نکرد. برای گردآوری دادهها از چک لیستنارساخوانی، آزمون تشخیص خواندن، آزمون ماتریس های پی شرونده ی رنگی ریون و آزمون آگاهیواج شناختی استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل دادهها از آزمون آماری کوواریانس استفاده شد. نتایجپژوهش نشان داد که میانگین نمره ها دقت، سرعت، درک مطلب و خواندن کل پس آزمون گروه آزمایشبا پیشآزمون تفاوت معناداری نشان میدهد. با توجه به نتایج پژوهش میتوان گفت که آموزش آگاهیواج شناختی موجب بهبودی خواندن در دانش آموزان نارساخوان میگردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.