مقاله مدلیابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلیابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلیابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلیابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلیابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی :
تعداد صفحات :۳۴
این مطالعه با هدف مقاله مدلیابی علی کیفیت زندگی معلمان براساس هوش هیجانی، خشم و احساس خودکارآمدی و با روش تحقیق همبستگی انجام شد. به همین منظور ۲۷۰ معلم (۱۶۴ خانم، ۱۰۶ آقا) بهطور تصادفی خوشهای از بین معلمان ابتدایی شهرستان میاندوآب انتخاب شدند و به پرسشنامه هوش هیجانی، خشم چند بعدی، خودکارآمدی و کیفیت زندگی پاسخ دادند. یافتههای حاصل از مدل یابی علی نشان داد که هوش هیجانی بر خشم، خودکارآمدی و کیفیت زندگی، تأثیر گذار است. همچنین هوش هیجانی از طریق خودکارآمدی و خشم بر کیفیت زندگی تأثیر غیرمستقیم دارد. از طرف دیگر، آثار مستقیم خشم و خودکارآمدی بر کیفیت زندگی معلمان مهم است، در عین حال خودکارآمدی از طریق کاهش خشم بر بهبود کیفیت زندگی معلمان مؤثر واقع میشود. از آنجا که کیفیت زندگی یکی از تعیین کنندههای مهم طول عمر انسان است، لذا شناسایی و کنترل متغیرهای مؤثر در آن، میتواند کیفیت زندگی را بهبود بخشیده و در بالا بردن طول عمر افراد مؤثر واقع شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.