مقاله اثربخشی مهارتهای زندگی بر سازگاری و تکانشوری (بی توجهی، حرکتی و بی برنامگی) دانشآموزان زورگو(غیرمنضبط)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثربخشی مهارتهای زندگی بر سازگاری و تکانشوری (بی توجهی، حرکتی و بی برنامگی) دانشآموزان زورگو(غیرمنضبط) دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثربخشی مهارتهای زندگی بر سازگاری و تکانشوری (بی توجهی، حرکتی و بی برنامگی) دانشآموزان زورگو(غیرمنضبط) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی مهارتهای زندگی بر سازگاری و تکانشوری (بی توجهی، حرکتی و بی برنامگی) دانشآموزان زورگو(غیرمنضبط)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثربخشی مهارتهای زندگی بر سازگاری و تکانشوری (بی توجهی، حرکتی و بی برنامگی) دانشآموزان زورگو(غیرمنضبط) :
تعداد صفحات :۳۷
هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر سازگاری و میزان تکانشوری (بی توجهی، حرکتی و بی برنامگی) دانشآموزان زورگو بود. این پژوهش از نوع آزمایشی و با طرح پیشآزمون- پسآزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل دانشآموزان زورگو در سالتحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ بودند که به روش نمونه گیری خوشه ایی چند مرحله ایی از میان جامعه آماری انتخاب شدند. برای جمعآوری دادهها از مقیاس تجدیدنظر شده زورگویی اولویوس، پرسشنامه سازگاری دانشآموزان و مقیاس تکانشوری استفاده شد. نتایج تحلیل واریانس چند متغیری نشان داد بین دانشآموزان زورگو گروه آزمایش و گروه کنترل در سازگاری (تحصیلی، اجتماعی و هیجانی) و تکانشوری (بی توجهی، حرکتی و بی برنامگی) تفاوت معناداری در سطح(۰۰۱/۰≥P) وجود دارد. به عبارت دیگر میانگین مولفه های سازگاری و تکانشوری گروه آزمایش بعد از آموزش مهارتهای زندگی متفاوت است. این نتایج حاکی است که آموزش مهارتهای زندگی میتواند سازگاری و تکانشوری دانشآموزان زورگو را تعدیل نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.