مقاله رابطه ی مؤلفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه ی مؤلفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه ی مؤلفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه ی مؤلفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه ی مؤلفه های فراشناخت و ذهن آگاهی با باورهای وسواسی دانش آموزان :
تعداد صفحات :۲۴
هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه ابعاد فراشناخت ومؤلفه های ذهن آگاهی با باورهای وسواسی است.۱۳۹۰ تشکیل – جامعه ی آماری پژوهش را دان شآموزان مقطع متوسطه ی تبریز در سال تحصیلی ۱۳۹۱می دهدکه با استفاده ازروش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای، ۳۸۹ دانش آموز به عنوان نمونه انتخابو فرم کوتاه (FFMQ) پرسشنامه ی ذهن آگاهی پنج وجهی ،(OBQ) شدند و پرسشنامه ی باورهای وسواسیپرسشنامه ی فراشناخت را تکمیل نمودند. نتایج همبستگی نشان داد تمام ابعاد فراشناخت با باورهایاما ازمؤلفه های ذهن آگاهی، توصیف تجارب درونی، (P<0/ وسواسی رابطه ی مثبت و معنی دار دارد( ۰۱عدم واکنش به تجارب درونی وعدم قضاوت به تجربه ی درونی رابط هی منفی و معنی دار با باورهاینتایج تحلیل رگرسیون چندگانه به روش گا مبه گام نیز نشان داد متغیرهای کنترل .(P<0/ وسواسی دارد( ۰۵۱۸ درصد از واریانس / ناپذیری افکار، خودآگاهی شناختی و توصیف تجارب درونی به طورمعنی داری، ۸.(P<0/ تغییرات باورهای وسواسی را تبیین می کنند( ۰۱
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.