مقاله اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان :

تعداد صفحات :۲۵

هدف پژوهش حاضر، تعیین اثربخشی شناخت­درمانی مبتنی بر حضور ذهن در کاهش اضطراب­ اجتماعی دانش‏آموزان بود. روش پژوهش، نیمه‏آزمایشی با طرح پیش­ آزمون-پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه‏ی آماری پژوهش را کلّیه­ی دانش­آموزان پسر هنرستانی منطقه ۴ شهر تهران در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ تشکیل می‌دادند، که ابتدا از بین مدارس این منطقه با استفاده از روش نمونه‌گیری در دسترس، یک مدرسه انتخاب شده و سپس از میان دانش‏آموزان این مدرسه، ۳۰ نفر از دانش­آموزانی که نمره‏های اضطراب­ اجتماعی بالایی داشتند، انتخاب‌ گردیده و به صورت تصادفی در گروه آزمایش (۱۵نفر) و گروه کنترل (۱۵نفر) جایگزین گشتند. شرکت‏کنندگان گروه آزمایش، ۸ جلسه تحت برنامه‏ی شناخت­درمانی مبتنی بر حضور ذهن قرار گرفتند. برای جمع‌آوری داده­ها از مقیاس اضطراب اجتماعی استفاده شد. نتایج تجزیه و تحلیل کواریانس نشان داد که دانش‏آموزان گروه آزمایش نسبت به دانش‏آموزان گروه کنترل در پس‏آزمون به‌طور معناداری، اضطراب اجتماعی کمتری داشتند. بنابراین، می‏توان نتیجه گرفت که شناخت‏درمانی مبتنی بر حضور ذهن در کاهش اضطراب اجتماعی دانش‏آموزان تأثیر معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.