مقاله اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر حضور ذهن بر اضطراب اجتماعی دانش آموزان :
تعداد صفحات :۲۵
هدف پژوهش حاضر، تعیین اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر حضور ذهن در کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان بود. روش پژوهش، نیمهآزمایشی با طرح پیش آزمون-پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعهی آماری پژوهش را کلّیهی دانشآموزان پسر هنرستانی منطقه ۴ شهر تهران در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ تشکیل میدادند، که ابتدا از بین مدارس این منطقه با استفاده از روش نمونهگیری در دسترس، یک مدرسه انتخاب شده و سپس از میان دانشآموزان این مدرسه، ۳۰ نفر از دانشآموزانی که نمرههای اضطراب اجتماعی بالایی داشتند، انتخاب گردیده و به صورت تصادفی در گروه آزمایش (۱۵نفر) و گروه کنترل (۱۵نفر) جایگزین گشتند. شرکتکنندگان گروه آزمایش، ۸ جلسه تحت برنامهی شناختدرمانی مبتنی بر حضور ذهن قرار گرفتند. برای جمعآوری دادهها از مقیاس اضطراب اجتماعی استفاده شد. نتایج تجزیه و تحلیل کواریانس نشان داد که دانشآموزان گروه آزمایش نسبت به دانشآموزان گروه کنترل در پسآزمون بهطور معناداری، اضطراب اجتماعی کمتری داشتند. بنابراین، میتوان نتیجه گرفت که شناختدرمانی مبتنی بر حضور ذهن در کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان تأثیر معناداری دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.