مقاله مبانی فلسفی مطالعات سازمانی در چهار پارادایم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مبانی فلسفی مطالعات سازمانی در چهار پارادایم دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مبانی فلسفی مطالعات سازمانی در چهار پارادایم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مبانی فلسفی مطالعات سازمانی در چهار پارادایم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مبانی فلسفی مطالعات سازمانی در چهار پارادایم :
تعداد صفحات :۳۷
چکیده
نقص روششناسیهای موجود برای شناخت پدیدههای اجتماعی و حتی پدیدههای طبیعی نیازمند بازنگری در این روشها و بسط آنها برای ایجاد گستره مناسب جهت شناخت هرچه بهتر پدیدهها است. یکی از زمینههای اساسی برای تکامل روشهای مطالعات سازمانی توجه به مبانی فلسفی این روشهاست. بر این اساس و به جهت رفع این نقایص در علوم اجتماعی، به ویژه مطالعات سازمانی، ابتدا مبانی فلسفی چهار پارادایم مهم اثباتگرایی، تفسیرگرایی، انتقادی و واقعگرایی انتقادی شرح داده شده و در قالب هشت سوال کلیدی با یکدیگر مقایسه میگردد. و سپس تکثرگرایی روشی جهت شناخت هرچه بیشتر و عمیقتر پدیدهای اجتماعی و سازمانی پیشنهاد میگردد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.