مقاله امکان استنتاج فلسفه تعلیم و تربیت از وجودشناسی اسلامی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله امکان استنتاج فلسفه تعلیم و تربیت از وجودشناسی اسلامی دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله امکان استنتاج فلسفه تعلیم و تربیت از وجودشناسی اسلامی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله امکان استنتاج فلسفه تعلیم و تربیت از وجودشناسی اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله امکان استنتاج فلسفه تعلیم و تربیت از وجودشناسی اسلامی :
تعداد صفحات :۳۷
براساس فلسفه تعلیم و تربیت نظری و رویکرد استنتاجی در آن، نظریه و عمل تربیتی نیازمند مابعدالطبیعه است. این رویکرد مبتنی بر این پیشفرض است که بایدها و ارزشها از هستها و واقعیتها استنتاج میشود و همچنین هر حکمت نظری، نوع خاصی از حکمت عملی را ایجاد میکند. این نوشتار درصدد است تا با اثباتِ «مقاله امکان استنتاج فلسفه تعلیم و تربیت از وجودشناسی اسلامی»، برخی از دلالتهای تربیتی وجودشناسی اسلامی را استنتاج نماید.
در فلسفه اسلامی همه مباحث فلسفی و مسائل مابعدالطبیعی به مباحث وجودشناسی گره خورده است و عمدهترین مباحث این نوع از وجودشناسی عبارتاند از: تمایز میان ماهیت و وجود، اصالت وجود، تشکیک در حقیقت وجود و اشتداد وجودی. با توجه به این اصول، مطالب این پژوهش در دو قسمت: الف) تأثیر وجودشناسی اسلامی بر انسانشناسی و تربیت؛ ب) تأثیر وجودشناسی اسلامی بر علمشناسی و تعلیم، شکل گرفته است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.