مقاله آموزش دین در دوره کودکی: ارزیابی انتقادی رویکرد روانشناختی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله آموزش دین در دوره کودکی: ارزیابی انتقادی رویکرد روانشناختی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله آموزش دین در دوره کودکی: ارزیابی انتقادی رویکرد روانشناختی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آموزش دین در دوره کودکی: ارزیابی انتقادی رویکرد روانشناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله آموزش دین در دوره کودکی: ارزیابی انتقادی رویکرد روانشناختی :
تعداد صفحات :۲۹
دیدگاه عمده روانشناسانی که با رویکرد شناختی مراحل فهم کودکان از مفاهیم دینی را بررسی کردهاند، این است که آموزش دین به کودکان بایستی تا زمان دستیابی کودک به تفکر انتزاعی به تأخیر انداخته شود. در این مقاله دیدگاه مذکور گزارش، نقد و ارزیابی شود. دادهها از راه مراجعه به اسناد و مدارک مربوطه گردآوری شده و به روش توصیفی تحلیلی و توصیفی انتقادی تجزیه و تحلیل شده است.
یافتههای تحقیق حاکی از این است که نظریه تأخیر آموزشِ دین با این پنج ایراد اساسی مواجه است: ۱. چارچوب نظری که رشد دینی در آن چارچوب بررسی شده و نیز ابزار بهکارگرفتهشده برای سنجش دینداری نامناسب است؛ ۲. از پیچیدگی و منحصربهفرد بودن رشد دینی غفلت شده است؛ ۳. تفسیری نارسا از مفاهیم دینی ارائه شده است؛ ۴. با دیدگاه مستفاد از روایات ناهماهنگ است و اینکه ۵. تأخیر آموزش دین هم امکانپذیر نیست و هم آثار نامطلوب تربیتی در پی دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.