مقاله رتبهبندی عوامل مؤثر بر بستهبندی زعفران از دید مصرفکنندگان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رتبهبندی عوامل مؤثر بر بستهبندی زعفران از دید مصرفکنندگان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رتبهبندی عوامل مؤثر بر بستهبندی زعفران از دید مصرفکنندگان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رتبهبندی عوامل مؤثر بر بستهبندی زعفران از دید مصرفکنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رتبهبندی عوامل مؤثر بر بستهبندی زعفران از دید مصرفکنندگان :
تعداد صفحات :۱۷
بستهبندی به عنوان یک ابزار برای شناخت و تمایز محصول نقش بسیار مهمی در تصمیم خرید مصرفکنندگان ایفا مینماید و از آن میتوان برای ایجاد مزیت رقابتی استفاده نمود. زعفران یکی از محصولات مهم کشاورزی است که بستهبندی مطابق با تقاضای مصرفکنندگان موجب افزایش فروش و رضایتمندی خریداران میگردد. لذا هدف اصلی این مطالعه رتبهبندی عوامل مؤثر بر بستهبندی از دید مصرفکنندگان زعفران در شهر مشهد میباشد. اطلاعات این پژوهش، در قالب ۹۹ پرسشنامه که در سال ۱۳۹۴ از سوی مصرفکنندگان زعفران شهر مشهد پاسخ داده شده، جمعآوری شده است. برای رتبهبندی عوامل مؤثر بر بستهبندی این محصول، از روش تحلیل سلسله مراتبی استفاده شده است. نتایج مطالعه نشان داد که ارائه اطلاعات مربوط به مواد مغذی زعفران و درج استانداردهای داخلی و بینالمللی، بر ترجیحات مصرفکنندگان بیشترین تأثیر را دارند. همچنین، نتایج رتبهبندی گزینهها نیز نشان داد که راهبرد توجه به نام تجاری درج شده روی بستهبندی از نظر مصرفکنندگان دارای بیشترین اهمیت است. لذا، درج عناصر اطلاعاتی روی بستهبندی میتواند شیوه مناسبی برای تمایز نام تجاری و افزایش ارزش آن باشد. با توجه به نتایج مطالعه، به تولیدکنندگان و عرضهکنندگان زعفران پیشنهاد میگردد که در طراحی بستهبندی به ویژگیها و عناصر اطلاعاتی بیشترین توجه را داشته باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.