مقاله بررسی تأثیر مشخصههای هندسی موتور پالس جت بدون دریچه روی تراست
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر مشخصههای هندسی موتور پالس جت بدون دریچه روی تراست دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر مشخصههای هندسی موتور پالس جت بدون دریچه روی تراست کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر مشخصههای هندسی موتور پالس جت بدون دریچه روی تراست،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر مشخصههای هندسی موتور پالس جت بدون دریچه روی تراست :
تعداد صفحات :۲۲
امروزه عواملی چون سادگی، هزینه پایین تعمیر و نگهداری و نسبت تراست به وزن بالای موتور پالس جت، همچنین بهکارگیری روشهای متنوع در حل عددی، سبب توسعه دوباره این دسته از موتورها در کاربردهای غیرنظامی شده است. این مقاله آنالیز حساسیتی است که تأثیر پارامترهای هندسی موتور پالس جت بدون دریچه را روی نیروی پیشران مورد بررسی قرار میدهد. برای این منظور، نخست مشخصههای هندسی موتور بهصورت پارامترهایی بدونبعد در هر بخش استخراج و با تغییر آن مشخصهها، ده هندسه جدید برای موتور تعریف شده، سپس با روش جدیدی برای حل عددی (که براساس آن احتراق بهصورت شرط اولیه مدل شده) نیروی پیشران در یک سیکل کاری محاسبه شده است. همچنین صحهگذاری حل با یک موتور پالس جت دریچهدار، با خطای کمتر از ۵ درصد صورت گرفته است. نتایج نشان میدهد اگر نسبت طول به قطر میانگین لوله خروجی به عدد ۲۹، محفظه احتراق به عدد ۲۵/۱ و لوله ورودی موتور به عدد ۳/۵ (در محدوده تعریف شده) نزدیکتر باشد، (با مصرف سوخت و وزن ثابت) تراست تولیدی موتور به میزان قابل توجهی افزایش مییابد، تنها باید توجه داشت تغییر هندسه سبب افزایش بیش از حد محفظه احتراق نشود و توزیع فشار یکنواخت باشد و به مقدار پیش فشار معین برای شروع احتراق سیکل دوم برسد تا موتور خودکفا شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.